علی آبادی: شاید در پاس بمانم

b_150_100_16777215_00_images_stories_admin_aliabadi20vahid.jpgهافبک بومی پاس همدان گفت: تکلیف کار من تا دوشنبه معلوم می‌شود.

وحید علی‌آبادی در گفتگوی اختصاصی با "پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان"، افزود: با داماش گیلان به توافق نرسیدم و در حال مذاکره با یک تیم لیگ برتری دیگر هستم.

وی ادامه داد: بر خلاف آنچه مطرح ‌شده علت اختلاف من با داماش مالی نبود، آنها برای یک فصل 300 میلیون تومان به من می‌دادند، در حالی که من در طول سه فصل 20 میلیون هم از پاس نگرفتم. عابدینی گفت باید تست بدهی و من هم گفتم من سه فصل در لیگ برتر بازی کرده‍ام و نیازی به تست نیست، به همین علت ناراحت شدم و از ادامه گفتگوها منصرف شدم.

علی آبادی در پاسخ به این سوال که موفقیتش را مدیون پاس است و نباید حالا که پاس سقوط کرده هوادارن انتظار دارند که تیم را تنها نگذارد، خاطر نشان کرد: من با مبلغ کمی که این سه سال از پاس گرفتم و تلاشهایی که برای این تیم داشتم، دینم را ادا کرده‌ام و اکنون نیز مانند هر بازیکنی دوست دارم پیشرفت کنم و در لیگ برتر بازی کنم.

هافبک فصل گذشته پاس، در خصوص وضعیت این روزهای خود گفت: در حال حاضر انفرادی تمرین می‌کنم و اگر دوشنبه با آن تیم لیگ برتری به توافق نرسم، در پاس فوتبالم را ادامه خواهم داد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن