رئیس کانون هواداران پاس:

مدیرعامل باشگاه پاس سنگ تمام گذاشته است

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_didarhaye-pass_62212796.jpgرئیس کانون هواداران تیم فوتبال پاس همدان گفت: با وجود مدت کوتاه حضور حمیدرضا عابری منصور در سمت مدیرعاملی باشگاه پاس همدان، وی در قبال مسائل مدیریتی، فنی و مالی تیم سنگ تمام گذاشته است.
به گزارش "همدان فوتبال"، و به نقل از ایسنا علی صمدی، ضمن اشاره به روزهای خوب پاس، اظهار داشت: برای همگان ثابت شده آقای عابری منصور تمام پازل های مدیریتی را دارا است و حضورش در مدیریت باشگاه، اثربخشی بسیار مثبتی در نتایج تیم داشته است.
وی افزود: هم اکنون نه تنها مشکلات مالی باشگاه مرتفع شده، بلکه اعتماد به سرمربی و تصمیمات راهبردی در مباحث فنی و مدیریتی باعث شد تا پاس با کسب نتایج مطلوب و پیروزی در دیدارهای اخیر به ثبات و آرامش مورد نظر برسد.
صمدی خاطرنشان کرد: مدیرعامل فعلی باشگاه پاس تنها مدیری است که در این باشگاه هرگز دنبال منافع شخصی نبوده و در حال پرداخت بدهی‌های سال‌های گذشته است؛ وی معتقد است حق طلبکاران پرداخت شود آه و ناله‌های آن‌ها پشت سر تیم وجود ندارد و پس از سال‌ها شاهد یک انتصاب درست در مدیریت باشگاه بودیم و امیدواریم با مدیری که همدانی و متعصب و بااخلاق است بتوانیم در فوتبال کشور برخلاف سال‌های گذشته آبروداری کنیم.
وی طرح‌های آموزشی، درآمدزایی و اسپانسری مدیرعامل باشگاه پاس را راه نجات پاس از مشکلات مالی دانست و گفت: با طرح‌های جدیدی که برای پاس تدوین شده می‌شود باشگاه را به درآمدزایی پایدار و همیشگی رساند به شرط اینکه مسئولان بالادستی نیز حمایت کنند.
رئیس کانون هواداران باشگاه پاس ضمن اشاره به این‌که پس از تعطیلات نوروز خواهان حضور تماشاگران پاس در ورزشگاه است، مطرح کرد: مسئولان باید قدر هواداران دلسوز و متعصب پاس را بدانند؛ ما بر روی پاس تعصب داریم و همیشه یار و یاور تیم بوده و هستیم و هر کمکی از دستمان بربیاید دریغ نخواهیم کرد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن