سرمربی منچستریونایتد:

من گزینه مناسبی برای هدایت منچستریونایتد هستم

b_150_100_16777215_00_images_stories_Fotball_Jahan_mois.jpg

دیوید مویس، سرمربی منچستریونایتد، تاکید کرد علی رغم فصل دشواری که در الدترافورد سپری می کند، خود را گزینه مناسبی برای هدایت شیاطین سرخ می داند.


به گزارش "همدان فوتبال"، قهرمان فصل قبل لیگ برتر، در حال حاضر در رتبه هفتم جدول قرار دارد و حتی صعودشان به رقابت های فصل قبل لیگ قهرمانان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

اما در آستانه دیدار دشوار مقابل آرسنال، مویس تاکید کردکه انتقادات، تاثیری روی شیوه مربیگری اش ندارد.


او به خبرنگاران گفت:" من قراردادی 6 ساله دارم و همیشه وقت خواهم داشت. ما فصل به فصل باید بازسازی کنیم و تلاش می کنیم تا به نقطه ای که باید، برسیم.


من به کارم ادامه می دهم زیرا می دانم که کار مناسبی را انتخاب کرده ام. ما به همین ترتیب به کارمان ادامه می دهیم زیرا مطمئنم که کار درست را انجام می دهیم. به خوبی بازیکنان را آماده می کنیم و تردیدی ندارم که شرایط تغییر خواهد کرد. "


منچستریونایتد در حال حاضر نسبت به همین مقطع در فصل گذشته، 21 امتیاز کمتر دارد و مویس معتقد است این مسئله، به دلیل پیشرفت سایر تیم های لیگ برتر است.


" تیم های لیگ برتر پیشرفت زیادی داشتند و واضح است که ما به خوبی بقیه پیشرفت نکردیم.


فکر می کنم این دلایل متفاوتی دارد؛ فکر نمی کنم تنها یک دلیل خاص داشته باشد. فکر می کنم مجموعه ای دلایل در این مورد نقش داشته است.


فکر می کنم بازیکنان تا به حال فوق العاده کار کرده اند. فکر می کنم بازیکنان خیلی خوب داریم. من خیلی خوش شانس هستم که هدایت تیم قهرمان را برعهده گرفتم."

 


 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن