برد دشوار در اندلس

b_150_100_16777215_00_images_stories_Fotball_Jahan_barcelona.jpgبارسلونا با شوت زیبای آدریانو توانست در خانه مالاگا پیروز شود .

 

به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از گل، مالاگا با وجود آن که چندین بازیکن کلیدی خود را در تابستان از دست داد اما مانند دیدارهای فصل پیش در جام حذفی مقابل بارسلونا سرسختانه جنگید و در نهایت با اختلاف تنها یک گل بازنده شد.


 

جراردو مارتینو در این مسابقه لیونل مسی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و نیمار را هم در ترکیب اصلی قرار نداده بود.


بارسلونا در نیمه اول مالکیت توپ بسیار خوبی داشت و موقعیت‌های خوبی را هم ایجاد کرد که البته با درخشش ویلی کابایرو در دروازه مالاگا به گل تبدیل نمی‌شد تا این که سرانجام در دقیقه 43 بود که تنها گل بازی به ثمر رسید. آدریانو از فاصله‌ای نسبتا دور و با زاویه نسبت به دروازه شوت بسیار زیبایی با پای چپ زد که با وجود تمام تلاش‌های کابایرو به تور نشست.


بارسا در نیمه دوم تلاش کرد بازی را کنترل کند. در دقیقه 57 بود که ضربه نامتعارف جرارد پیکه با پشت سر را کابایرو با نوک انگشتانش دفع کرد و توپ به تیر افقی دروازه هم برخورد کرد.


سپس نیمار برای بارسا به بازی آمد و الیسئو، ستاره مالاگا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل پیش هم برای این تیم وارد میدان شد.


مالاگا چیزی نمانده بود در اواسط نیمه دوم به گل تساوی برسد. روکه سانتاکروس در ضدحمله‌ای عالی توپ را گرفت، در نزدیکی خط عرضی زمین و در داخل محوطه جریمه از ویکتور والدس هم گذشت و پاسی دقیق به فابریس اولینگا داد. اولینگا توپ را کنترل کرد اما ضربه نهایی روی پایش ننشست و توپ به تیر دروازه برخورد کرد.

 

مالاگا در دقایق پایانی فشار آورد و بارسا با درخشش والدس که موقعیت‌های خوبی را از حریف گرفت بازی را برد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن