بارسلونا ، لوانته را در هم کوبيد

b_150_100_16777215_00_images_stories_Fotball_Jahan_barcelona.jpgبارسلونا در اولين بازي فصل تازه لاليگا با قدرت لوانته را در هم کوبيد

به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ورزش 3، بارسلونا دفاع از عنوان قهرماني را با پيروزي درخشان هفت بر صفر مقابل لوانته آغاز کرد.

اين اولين برد رسمي تاتا مارتينو با بارسلونا بود. او در اين مسابقه آندرس اينيستا، نيمار و جوردي آلبا را نيمکت‌نشين کرده بود.

تنها کمتر از سه دقيقه طول کشيد تا بارسا به گل اول برسد. پدرو پاسي عالي به سسک فابرگاس داد، او هم به الکسيس سانچس پاس داد و بال شيليايي هم به آساني گل‌زني کرد.

بارسلونا کنترل کامل بازي را در دست داشت و در دقيقه 12 گل دوم را زد. فابرگاس پاسي بلند را با سينه در مسير ليونل مسي قرار داد و اين بازيکن آرژانتيني با همکاري با پدرو گل‌زني کرد.

لوانته به‌ندرت حتي صاحب توپ مي‌شد و در دقيقه 30 گل سوم را هم دريافت کرد. اين بار مسي توپ را از داويد ناوارو ربود و به فابرگاس سپرد. دني آلوز در اين ميان روي توپ تاثيري عالي گذاشت. توپ در نهايت با دفع کيلور ناباس، دروازه‌بان لوانته به آلوز رسيد و او هم با شوتي خوب گل زد.

پدرو دقايقي بعد نام خود را در ميان گل‌زنان ثبت کرد. او پاس آدريانو را گرفت و پس از تک به تک شدن توپ را با ضربه‌اي دقيق به کنج دروازه زد.

بارسلونا در دقيقه 42 به گل پنجم هم رسيد. روي تکل بد پدرو لوپس روي آدريانو بود که داور اعلام پنالتي کرد و مسي گل زد. سپس در دقيقه 44 گل ششم به ثمر رسيد. اين بار روي پاس عمقي عالي مسي بود که چابي با دروازه‌بان تک به تک شد و با ضربه‌اي که با کف پا زد توپ را از بين پاهاي ناباس به گل تبديل کرد.

مردان مارتينو در نيمه دوم با خونسردي بازي را کنترل کردند و چند فرصت خوب هم داشتند، ضمن آن که نيمار و اينيستا هم در اواسط نيمه به بازي رفتند و نمايش خوبي داشتند.

در نهايت پدرو در دقيقه 73 گل آخر بازي را زد. فابرگاس روي پاس فاجعه‌بار مدافع لوانته توپ را گرفت، دروازه‌بان حريف را جا گذاشت و توپ را در فرصتي عالي به پدرو سپرد تا او باز هم گل بزند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن