برتری ارزشمند یاران دژاگه برابر هوفنهایم

b_150_100_16777215_00_images_13950821000777_PhotoL.jpgمردان والرین اسماعیل در دیداری خانگی به برد خوبی مقابل هوفنهایم دست یافتند.

به گزارش "همدان فوتبال" در ادامه بازی‌های هفته بیستم بوندس‌لیگای آلمان از ساعت 18 امروز (یکشنبه) به وقت تهران، ولفسبورگِ پایین جدولی در ورزشگاه فولکس‌واگن آره‌نا پذیرای هوفنهایمِ بالای جدولی بود. این بازی که در حضور بیش از 23 هزار تماشاگر برگزار می‌شد با برتری 2 بر یک شاگردان والرین اسماعیل به پایان رسید.

 برای ولفسبورگ در این دیدار ماکسیمیلیان آرنولد (50) و دنیل دیداوی (73) موفق به گلزنی شدند. تک‌گل هوفنهایم را نیز استیون زوبر در دقیقه 26 به ثمر رساند.

 اشکان دژاگه، هافبک تیم ملی کشورمان به دلیل نرسیدن مجوز بازی‌اش از سوی فیفا، در این بازی هم نتوانست برای ولفسبورگ به میدان برود.

 ولفسبورگ که با این پیروزی دومین شکست فصل را به هوفنهایم تحمیل کرد، با این برد 22 امتیازی شد و در رده چهاردهم ایستاده است.

 هوفنهایم هم که پیش از این بازی به طور مشترک با بایرن‌مونیخ کمترین باخت را در رقابت‌های این فصل بوندسذ‌لیگا در کارنامه‌اش داشت، با 34 امتیاز در مکان پنجم جای دارد.

در دیداری پایانی این هفته بوندس‌لیگا از ساعت 20 امشب، فرایبورگ از اف‌سی کلن پذیرایی می‌کند.

 در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها، تیم‌های بایرن‌مونیخ، راسنبال لایپزیگ و اینتراخت فرانکفورت به ترتیب با 49، 42 و 35 امتیاز رده‌های اول تا سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن