سرمربی شهرداری همدان: ۶ فینال مهم در لیگ ۲ داریم

b_150_100_16777215_00_images_-57762.jpgسرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: تصاحب صدرجدول لیگ ۲ پایان کار ما نیست چرا که در ادامه ۶ بازی فینال گونه و مهم در پیش داریم.
رضا طلایی منش اظهار داشت: مسابقات هفته پایانی بسیار مهم و سرنوشت ساز است و هنوز چیزی مشخص نیست.
وی با اشاره به اهمیت پیروزی شب گذشته تیمش مقابل فولادنوین اهواز گفت: سه امتیاز این بازی برای ما بسیار مهم بود و توانستیم در کورس مدعیان باقی بمانیم.
طلایی منش بازگشت تیم شهرداری به صدر جدول را روحیه بخش دانست و گفت: ما در شرایطی شب گذشته به پیروزی دست یافتیم که چهار بازیکن کلیدی خود را که ۴۰ درصد تیم هستند، همراه نداشتیم.
وی با قدردانی از بازیکنان ذخیره تیمش به خصوص در دیدار مقابل فولادنوین اهواز گفت: بازیکنان جانشین فعل خواستن را صرف کردند و عملکرد آن‌ها مفید و قابل تقدیر بود.
سرمربی شهرداری همدان خاطرنشان کرد: در مجموع از عملکرد تمامی بازیکنان حتی ذخیره‌های تیم رضایت کامل دارم و امیدوار هستم که در دیدارهای باقی مانده با همین مسیر موفقیت ادامه دهیم.
طلایی منش افزود: شاگردانم در بازی‌های خانگی و خارج از خانه جانانه مقابل حریفان می‌جنگند و با تمام وجود ۶ بازی باقی مانده را برای کسب امتیاز به میدان می‌رویم.
تیم شهرداری همدان جمعه شب با برتری یک بر صفر مقابل فولادنوین اهواز، باردیگر به صدر جدول رده‌بندی گروه یک لیگ دسته ۲ فوتبال کشور صعود کرد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن