درگیری لفظی نیارکی با تماشاگران؛

او مقصر تساوی بود!

b_150_100_16777215_00_images_stories_hashiyeh.jpgبارش شدید برف در جریان بازی تیم های پاس همدان و ایران جوان بوشهر باعث پراکندگی اندک تماشاگر حاضر در ورزشگاه شهدای قدس شد.


به گزارش خبرنگار "همدان فوتبال"، تماشاگران همدانی در حالی 90 دقیقه ایستاده نظاره گر این بازی بودند که پاسی ها دقیقه دو وقت های اضافه نیمه دوم گل تساوی بخش را دریافت کردند تا همچنان در حسرت برد باقی بمانند .

 

هواداران این تیم از تساوی به دست آمدن ابراز نارضایتی کرده و شماری از تماشاگران نیز به هنگام خروج "محمد نیارکی" دروازه بان پاس از زمین در پایان بازی با او درگیری لفظی داشتند.


هوادران پاس معتقد بودند که نیارکی می توانست شوت مصطفی بیات بازیکن ایران جوان بوشهر را مهار کند.


300 تماشاگر نظاره گر این بازی در بارش شدید برف بودند.


مجتبی محبوب مجار مهاجم تیم پاس به هنگام به ثمر رساندن گل تیمش اقدام به درآوردن پیراهن خود کرد که با کارت زرد "بابک وسیله بر" مواجه شد.


"حمیدرضا فتحی" بازیکن فصل قبل پاس همدان در این بازی برای ایران جوان بوشهر به میدان آمد.


تیم ایران جوان بوشهر در این مسابقه با سیستم 1-2-3-4 وارد زمین شد اما در نیمه دوم نتوانست موقعیت گلزنی مناسبی در دروازه تیم پاس ایجاد کند. پاسی ها با تغییرات صورت داده در ترکیب تیم خود و اتکا به مهره های باتجربه نظیر خورج، علوی و اشجاری سعی در کسب سه امتیاز بازی داشتند اما در وقت های اضافه نیمه دوم گل تساوی را دریافت کردند.


تیم پاس در این بازی حتی یک بازیکن بومی همدان را در ترکیب اصلی و ذخیره ها نداشت و مهرداد رضایی تنها بازیکن بومی مدنظر کادر فنی هم محروم بود.


تیم پاس به فاصله شش بازی مانده تا پایان فصل جاری لیگ دسته یک فوتبال کشور در جایگاه دوازدهم جدول سیزده تیمی گروه ب این مسابقات قرار گرفت تا یکی از گزینه های سقوط به لیگ دو لقب بگیرد.

 


نظرات   

 
+2 #1 رضا 1392-11-28 17:27
توف بروت رمضانى
خيانت به اميد طيرى همينارم داره
خدا نميذاره آب خوش از گلوت پايين بره
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن