خدمت طلايي رضا طلايي منش به جامعه فوتبال همدان

الوند خانه دلگرمي استعدادهاي فوتبال استان

b_150_100_16777215_00_images_stories_darvazeban.jpgاين روزها اگر افتخار بدهيد و در تمرين تست گيري تيم فوتبال الوند همدان حاضر شويد، مملو از هيجان و شور و نشاط جواناني را رويت مي كنيد كه به عشق عضويت در اين تيم شركت كرده اند. جواناني كه از نقاط دور و نزديك استان همدان آمده اند تا شانس خود را براي قرار گرفتن در تركيب تيم هاي جوان، اميد و حتي بزرگسال الوند امتحان كنند.

به گزارش "همدان فوتبال"، همه نگاه ها در تمرين تست گيري به كاغذ و قلم مربياني است كه با يك اشاره رضا طلاي منش سرمربي تيم، يكي را به لحاظ قابليت ها و شايستگي تاييد و ديگر را خط مي زنند.

رضا طلايي منش به قدري به برنامه تست گيري تيمش اهميت مي دهد كه از همان بدو تمرين در ورزشگاه حضور مي يابد و در كنار مديرعامل و ساير اعضاي تيمش نظاره گر عملكرد بازيكنان تستي مي نشيند.

سرمربي بلند قامت پاسي ها اين روزها خدمت طلايي در حق جامعه فوتبال همدان مي كند. خدمتي كه در سال هاي اخير نظيرش در ساير تيم ها از جمله پاس بسيار كمرنگ به چشم خورد.

سرمربي موفق الوند همدان با اين ديدگاه كه برخي مربيان تست گيري را بي معني مي خوانند، موافق نيست و اعتقاد دارد كه هر بازيكني اين حق را دارد كه براي تيم شهرش عرض اندام كند.

الوند اين روزها به عنوان پلكان ترقي فوتباليست هاي همداني زبانزد خاص و عام است اما ويژگي بسيار مهم در اين تيم، اعتقاد سرمربي مبني بر انتخاب شايسته ها است نه بازيكنان سفارشي!!

در جريان تمرين تست گيري اين هفته شاهد حضور پدر يكي از فوتباليست ها بوديم كه از رضا طلايي منش درخواست تجديد حضور فرزندش در تمرين تست گيري و اينكه او از قابليت هاي فني بالقوه اي برخوردار است، اما سرمربي متعصب تيم الوند با احترام نسبت به خواسته اين پدر گفت: اگر فرگوسن هم بازيكن معرفي كند بايد در زمين خودش را نشان دهد و در مستطيل سبز با كسي تعارف نداريم.

اين نشان از اعتقاد سرمربي الوند به شايسته سالاري در تيمش است نه اينكه بازيكني بواسطه نزديكان خود دنبال قرارگرفتن در تركيب تيم باشد.

از سوي ديگر، مربياني نظير مصطفي كاشي، مجيد بيگم جاني، اكبر افشار و رضا نوري اين روزها تلاش فراواني در برنامه تست گيري الوند داشته اند و در حقيقت اين مربيان ستون هاي موفقيت رضا طلايي منش در كادر فني تيمش به شمار مي روند.

مديرعامل الوند نيز در روزهاي گذشته در تمرين تست گيري تيم حضور يافته تا نشان دهند باشگاه حمايت همه جانبه از فوتبال استان داشته و مي كوشد تا مسير طلايي را براي بازيكنان مستعد در فوتبال ايران باز كند.

 

بهرام يدي كه از بدو جواني تا كنون بواسطه مديريت مناسب اجرايي و تفكر اقتصادي مطلوب حمايت از تيم هاي مختلف فوتبال همدان بويژه الوند از سال 51 را داشته است، امروزه چشم اميد صدها فوتباليست همداني به شمار مي رود و مي خواهد راهي كه آقايان در اين سال هاي اخير با تفكرات اشتباه خود به بيراهه برده اند، اكنون در مسيري قرار داده كه انگار فوتبال استان براي رسيدن به جايگاه عالي در فوتبال كشور دوباره متولد شده است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن