مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان مطرح کرد؛

لزوم رفع مشکلات ورزشگاه شهید حاج بابایی مریانج پیش از آغاز لیگ

b_150_100_16777215_00_images_seyfi.jpgمدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم پیش از آغاز رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور نواقص این ورزشگاه شهید حاج بابایی رفع شود.
حمید سیفی در دیدار با معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به تیم فوتبال شهرداری اظهار داشت: صعود تاریخی تیم فوتبال شهرداری همدان به لیگ دسته اول فوتبال کشور موجی از شادی و نشاط را در جامعه ورزش استان ایجاد کرد.
وی افزود: بعد از سال‌ها ناکامی و عدم نتیجه‌گیری تیم‌های ورزشی استان صعود شهرداری باعث شد تا ورزش همدان جانی دوباره بگیرد و خون تازه در رگ‌های ورزش استان تزریق شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به لزوم حمایت از این تیم گفت: بسیار خرسندیم که اعضای شورای اسلامی شهر همدان در دوره ششم دید کاملاً ورزشی دارند و حامی تیم فوتبال شهرداری همدان هستند.
سیفی خاطرنشان کرد: نگاه شورای اسلامی شهر همدان را به فال نیک می‌گیریم و خوشحالیم که در شهر همدان و مدیریت شهری این نگاه وجود دارد.
وی با بیان اینکه دستگاه ورزش به عنوان متولی ورزش حامی تیم‌های ورزشی است، بیان کرد: دستگاه ورزش استان به عنوان متولی ورزش زیرساخت‌های ورزشی را در اختیار تیم‌های استان قرار می‌دهد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: همچون فصل گذشته نیز دستگاه ورزش حامی تیم فوتبال شهرداری همدان بوده و تا جایی که در توان داشته باشیم زیرساخت لازم را برای موفقیت این تیم فراهم خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه جایگاه فوتبال همدان بسیار بیشتر از این است، گفت: در این فصل تمام تلاش خود انجام می‌دهیم پاس دیگر نماینده استان هم بتواند موفقیت لازم را کسب کند و هر دو تیم با یدک کشیدن نام پر افتخار پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین باید پرچم فوتبال استان را برافراشته کنند.
سیفی افزود: برای موفقیت این دو تیم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به رفع نواقص ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج بیان کرد: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم پیش از آغاز رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور نواقص این ورزشگاه را رفع کنیم.

تیم فوتبال شهرداری همدان متعلق به همه شهروندان است
معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان نیز در این نشست اظهار داشت: شهرداری همدان به جهت ایجاد شور و نشاط اجتماعی در دو بخش ورزش همگانی و قهرمانی تمام تلاش خود را با حمایت شورای اسلامی شهر همدان انجام می‌دهد.
علی پناهی‌زاده افزود: در بخش ورزش شهروندی پیش‌بینی حضور ۵۰ هزار نفر را انجام داده‌ایم و از گذشته تا به امروز نیز شهرداری در رشته‌های مختلف ورزشی همچون والیبال، کشتی، فوتبال در امر قهرمانی و تیم‌داری ورود کرده است.
وی با اشاره به شورای اسلامی شهر همدان گفت: خوشبختانه اعضای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر همدان کاملاً نگاه ورزشی دارند که باعث دلگرمی ما شده است.
پناهی‌زاده خاطرنشان کرد: در جلساتی هم اعضای شورای اسلامی شهر همدان برگزار کردند با اکثریت آرا تیم‌داری تیم فوتبال شهرداری همدان را تصویب کردند تا مردم همدان و فوتبال دوستان شهر را از این شور و نشاطی که در شهر ایجاد شده دلگرم کنند.
وی با اشاره به لزوم حمایت دستگاه ورزش استان همدان گفت: تیم فوتبال شهرداری همدان تنها متعلق به شهرداری نیست و باید دستگاه ورزش و همه ادارات برای اعتلای نام همدان پای کار بیایند.
معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: از دستگاه ورزش استان همدان همچون گذشته انتظار داریم در بحث تأمین زیرساخت‌های ورزشی در لیگ دسته اول فوتبال کشور یاری‌گر ما باشد.
پناهی‌زاده با بیان اینکه ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج نیاز به اصلاحاتی دارد، گفت: مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور با بازدیدی که از ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج داشت به طور کلی این ورزشگاه را برای برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور تأیید کرد.
وی افزود: اما باید یکسری اصلاحات جزئی برای استاندارد سازی این ورزشگاه انجام شود که انتظار داریم مجموعه ورزش استان همدان شرایط لازم برای برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور را فراهم کند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن