شهرداری همدان در اندیشه بقا در صدرجدول

b_150_100_16777215_00_images_z_shahrdari.jpgهفته پانزدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در گروه یک در حالی امروز (شنبه) در شهرهای مختلف آغاز می‌شود که تیم شهرداری همدان به دنبال تداوم صدرنشینی در این مسابقات است.
 با گذشت چهارده هفته از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، شهرداری همدان توانسته با هشت برد، پنج تساوی و تنها یک باخت در صدر جدول گروه یک قرار بگیرد.
شاگردان "رضا طلایی منش" در این چهارده بازی اخیر ۱۶ بار موفق به گلزنی شده‌اند و ۶ بار دروازه این تیم نیز باز شده است تا در مجموع با ۲۹ امتیاز در صدر جدول گروه یک و بالاتر از حریفان قدرتمند این گروه جای بگیرند.
شهرداری چی‌ها علاوه بر اینکه با کمترین باخت، بهترین آمار گروه یک را در اختیار دارند، به لحاظ گل خورده نیز عملکرد درخشانی را در بین سایر حریفان این گروه به دست آورده‌اند.
شهرداری چی‌ها علاوه بر اینکه با کمترین باخت، بهترین آمار گروه یک را در اختیار دارند، به لحاظ گل خورده نیز عملکرد درخشان را در بین سایر حریفان این گروه به دست آورده‌اند.
خط دفاعی خوب شهرداری همدان تاثیر بسزایی در صدرنشینی این تیم داشته و توانسته است به خوبی از دروازه خود دفاع کند.
خط حمله شهرداری نیز با ۱۶ گل زده پس از علم و ادب تبریز تیم دوم جدول که با ۱۸ گل زده بهترین خط حمله گروه یک را در اختیار دارد، بیشترین گل را زده است.
پیروزی‌های تیم شهرداری از سایر حریفان نیز بیشتر بوده و در تساوی هم پس از علم و ادب تبریز در رتبه دوم هستند.
پسر سرمربی بهترین گلزن شهرداری
آرمین طلایی منش فرزند سرمربی تیم شهرداری همدان تا به اینجا بهترین گلزن شهرداری همدان در لیگ ۲ بوده است.
این بازیکن با وجود مصدومیت و از دست دادن چند هفته از مسابقات بازهم توانسته با به ثمر رساندن ۴ گل از شانزده گل شهرداری، یک چهارم گل‌های پیروزی بخش این تیم را به نام خود ثبت کند تا بهترین بازیکن شهرداری چی‌ها لقب بگیرد.
در جدول گلزنان شهرداری مهدی خلج دیگر بازیکن بومی این تیم با سه گل زده دوم است و امیرحسین سوری، میثم زمانی، امیرحسین پورقاسمی و امیرابراهیم بیگی نیز هر کدام با ۲ گل زده دیگر گلزنان نماینده همدان در گروه یک لیگ ۲ به شمار می‌روند.
حالا امید گلزنی شهرداری در بازی هفته پانزدهم مقابل مس نوین کرمان نیز همین بازیکنان هستند تا بتوانند پیروزی دیگر را برای تیم خود ثبت کنند.
در اندیشه بقا در کویر کرمان
شهرداری همدان برای تداوم صدرنشینی خود نیاز به پیروزی مقابل مس نوین کرمان دارد هر چند تساوی و حتی شکست برابر این حریف کویرنشین هم شهرداری را همچنان در صدر حفظ می‌کند.
شاگردان طلایی منش تیم ۲۹ امتیازی گروه یک هستند و علم و ادب تبریز تعقیب کننده اصلی شهرداری با ۲۵ امتیاز دوم است و ویستا توربین تهران نیز با ۲۳ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.
شهرداری همدان تیم ۲۹ امتیازی گروه یک هستند و علم و ادب تبریز تعقیب کننده اصلی شهرداری با ۲۵ امتیاز دوم است و ویستا توربین تهران نیز با ۲۳ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.
شهرداری برای حفظ این فاصله امتیازی باید در کرمان به پیروزی برسد هر چند تساوی در برابر مس نوین که از بازیکنان و کادر فنی باتجربه برخوردار است نیز نتیجه خوبی به شمار می‌رود.
با این حال شهرداری با هر نتیجه‌ای که در کرمان رقم بخورد، در صدر جدول باقی می‌ماند.
امیدهای مس برای برتری مقابل صدرنشین جدول
مس نوین کرمان نیز تا به اینجا با ۲۰ امتیاز از ۱۳ بازی در رده ششم جدول قرار گرفته‌اند.
در واقع نماینده کرمان با ۲ بازی کمتر نسبت به بالانشین‌های جدول گروه یک رتبه ششم را در اختیار گرفته‌اند.
پیروزی در این ۲ بازی و همچنین شکست شهرداری می‌تواند مس را جزو مدعیان گروه یک قرار دهد.
آن‌ها در بازی رفت توانستند در دقایق پایانی از شکست مقابل شهرداری همدان فرار کنند و حالا در بازی دور برگشت به دنبال برد هستند.
مسی‌ها هفته قبل به دلیل کرونایی شدن سپیدرود رشت بازی نکردند و دیدار مقابل شهرداری نخستین مسابقه آن‌ها در نیم فصل دوم است.
برتری مقابل شهرداری همدان به آن‌ها کمک می‌کند تا به صدر جدول یک گام نزدیک‌تر شوند.
برتری مقابل شهرداری همدان به آن‌ها کمک می‌کند تا به صدر جدول یک گام نزدیک‌تر شوند.
نماینده کرمان در صورت برتری مقابل شهرداری همدان شانس صعود تا رده چهارم جدول گروه یک را دارد هر چند تساوی نیز شاید منجر به صعود یک پله‌ای این تیم شود.
شکست مقابل شهرداری نیز باعث سقوط حتی تا رتبه نهم جدول نیز می‌شود و مسی‌ها قطع به یقین تمام تلاش خود را برای برد در این بازی خانگی بکار می‌گیرند.
گلزنی پاشنه آشیل مس
مس نوین کرمان در سیزده بازی اخیر خود تنها یازده گل به ثمر رسانده و این نشان می‌دهد که آن‌ها در گلزنی با مشکل مواجه هستند.
تیم تحت هدایت فرزاد حسین‌خانی تا به اینجا نتوانسته این مشکل را برطرف کند و امین کاظمیان با ۲ گل زده بهترین گلزن این تیم به شمار می‌رود.
مسی‌ها در سیزده بازی قبلی خود ۹ بار گل دریافت کرده‌اند و سهم این تیم از مجموع ۲۰ امتیاز کسب شده، پنج برد، پنج تساوی و سه باخت است.
آن‌ها یک بار مقابل ملی حفاری اهواز در هفته هفتم و در بازی خانگی تن به شکست داده‌اند اما در سایر بازها به تساوی و برد رسیده‌اند.
در واقع این تیم در خانه نیز شکننده ظاهر شده و شهرداری همدان می‌تواند امیدوار به کسب حداکثر امتیاز در کویر کرمان باشد.
دیدار ۲ تیم مس نوین کرمان و شهرداری همدان از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه فردا شنبه با قضاوت مجتبی شجاعی در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن