هواداران پاس همدان خواستار توجه بیشتر مسوولان به وضعیت تیم شدند

b_150_100_16777215_00_images_691.jpgجمعی از هواداران تیم فوتبال پاس همدان با بیان دغدغه و نگرانی های خود از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، خواستار توجه و رسیدگی بیشتر مسوولان به وضعیت این تیم در روند مسابقات لیگ دسته دوم شدند.
 تیم پاس که امسال با صرف هزینه‌های زیاد و هدف صعود به لیگ یک کشور کار خود را آغاز کرد تا پایان هفته ششم این مسابقات یک برد، چهار تساوی و یک شکست کسب کرده است.
این روند نتیجه گیری موجب شده تا هواداران نگران وضعیت تیمی باشند که قول صعود به لیگ یک را در فصل جاری با سرمربیگری "مهدی پاشازاده" داده است.
پاسی‌ها تا پایان هفته ششم با هفت امتیاز در رده هشتم جدول چهارده تیمی گروه ب قرار دارد و این در حالیست که تیم‌های اول و دوم این گروه به ترتیب ۱۶ و ۱۴ امتیازی هستند.
از آنجا که تیم قهرمان گروه راهی لیگ یک می‌شود و تیم دوم باید شانس خود را در پلی آف امتحان کند، شرایط پاس تا به اینجا به لحاظ جدول رده‌بندی تیم‌ها بسیار دشوار است.
نتایج تیم تحت هدایت پاشازاده در ۶ بازی انجام شده در لیگ دسته ۲ نتوانسته رضایت هواداران که سرمایه‌های اصلی باشگاه هستند را جلب کند که این امر موجب بیان نگرانی این افراد در راستای حمایت و توجه بیشتر به تیم در ادامه مسابقات لیگ شده است.
رییس کانون هواداران پاس در این باره  اظهار داشت: به هر حال وظیفه ما پیگیری مطالبات هواداران از تیم پاس است.
علی صمدی افزود: از مسوولان می‌خواهیم نظارت لازم را بر امور باشگاه داشته باشند تا امسال هم افسوس ناکامی و عدم صعود را نخوریم.
وی بیان کرد: هواداران صاحبان واقعی تیم پاس هستند و باید جوابگوی مطالبات آن‌ها باشیم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن