مظفری: عملکرد تیم داوری شهرآورد بسیار دقیق و منطقی بود

b_150_100_16777215_00_images_index.jpgپیشکسوت و کارشناس داوری گفت: عملکرد تیم داوری شهرآورد نود و سوم بسیار خوب، دقیق و منطقی بود و به آنها تبریک می‌گویم.
نوید مظفری درباره عملکرد تیم داوری شهرآورد نود و سوم پایتخت که در چارچوب مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال ایران برگزار شد، اظهار داشت: در مسابقه امروز شهرآورد، به رغم اینکه از قبل فشارهایی روی داور و تیم داوری بود، پیام حیدری و کمک‌هایش عملکرد بسیار خوبی داشتند.
این کارشناس داوری اضافه کرد: در مجموع تیم داوری در مسابقه امروز عملکرد بسیار خوب، دقیق و منطقی داشت و هر تیمی برنده یا بازنده شهرآورد نود و سوم باشد، ارتباطی به عملکرد داور و تیم داوری ندارد.
وی به صحنه‌های حساس این مسابقه اشاره کرد و گفت: این مسابقه در مجموع دو صحنه تقریبا بحث‌ برانگیز داشت که هر دو صحنه نیز در نیمه نخست بود. در صحنه‌ای که فرشید اسماعیلی مهاجم استقلال سرنگون شد، تصمیم داور درست بود و مهاجم استقلال قبل از اینکه مدافع برسد، به زمین خورد.
مظفری اضافه کرد: در صحنه‌ای هم که علی علیپور مهاجم پرسپولیس زمین افتاد، بازیکن استقلال هر چند دست گذاشت اما فشار دست در حدی نبود که علت زمین خوردن علیپور باشد و تصمیم داور درست بود.
شهرآورد نود و سوم در نهایت و در ضیافت پنالتی‌ها با پیروزی ۶ بر ۳ استقلال همراه شد و این تیم راهی فینال جام حذفی شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن