از بیگانه تا خودی

pastarchives.jpgياداشتي تحت‌اللفظي از طرف يكي از اعضاء سايت خطاب به هيئتهاي ورزشي مخالف پاس در همدان:

بعد از افتادن مون به دسته یک، از بیگانه تا خودی‌ها شروع کردن به انتقاد، آخه بابا بگو انتقاد خوبه که سازنده باشه نه مخرب!

 

 

بیگانه ها خوشحال از افتادن اما بعضی از خودی ها (بعضی اشتباه نشه) تو ساختمون2 استانداری شربت و شیرینی پخش می‌کنند.بیگانه ها خوشحال از افتادن اما بعضی از خودی ها (بعضی اشتباه نشه) تو ساختمون2 استانداری شربت و شیرینی پخش می‌کنند.

 

در این شرایط بعضی از منتقدین استان مراسم ختم و فاتحه برای این تیم گرفتند و بعضی از رییس هیئت های استان از افتادن پاس خوشحال شدند.

قابل اطلاع رییس هیئت‌ها؛ فوتبال شناسنامه یك استان است، چرا استان اصفهان تو اغلب رشته ها یا قهرمان است یا خیلی حرف برای گفتن داره چون فوتبال بسیار قوی داره.

فوتبال باعث شکوفا شدن ورزش یك استان و ایجاد نشاط در بین جوانان و کم شدن جرم در یک استان می‌شود، اگر شما فاتحه فوتبال رو بخونید، مطمئن باشید فاتحه تمام رشته های استان خوانده می‌شود.

شما پاس را دوست ندارید، همدان را هم دوست ندارید و فقط به فکر منافع خود هستید؛ به فکر این همه جوان مشتاق و عاشق فوتبال نیستید، وقتی استان ما در سطح کشور در یک تورنمنت بزرگ هر هفته مطرح می‌شود، بايد به ارزش‌هاي فوتبال و بودن در ليگ برتر پي ببريد.

شما هیزم آتش دشمن نشوید! بگذارید ورزش استان در مسیر پیشرفت قدم بردارد، شما توی ورزشگاه بودید که ناراحتی مردم شهرتون رو ببینید؟

شما گریه و اعصاب خردی‌هاي مردم استان رو دیدید؟ چرا ساز مخالف میزنید؟ چرا تیشه به ريشه خودتون می‌زنید؟

مطمئن باشید شما وقتی به عنوان رییس یك هیئت از باشگاه پاس و فوتبال گلایه می‌کنید، جوان های استان از رشته شما و تمامی رشته که مخالف پاس هستند، ناراحت و دل زده می‌شوند و رشته شما مورد بی مهری جوانان استان واقع مي‌شويد.

این سخنان شما باعث جذب حداقلی و دفع حداکثری می‌شود؛ حمایت از پاس یعنی حمایت از ورزش استان، پاس قلب تپنده ورزش استان است.

مسئولین استان بیایید همه از شهرمون دفاع کنیم و عاشق شهرمون باشیم؛ پاس متعلق به همدان است.

اسم همدان مهمتر از هر هدف و خواسته‌ای می باشد، نبايد مثل بیگانه تیشه به ریشه خودمون نزنیم. بیایید نشیم مصداق این شعر که میگه (من از بیگانگان هرگز ننالم  که هر چه کرد با من این آشنا کرد)

بیایید همه با هم با تعصب و غیرت همدانی از پاس بزرگ همدان دفاع کنیم و حیثیت از دست رفته ورزش استان رو برگردونیم و مشتی محکم به دهان مخالفین همدان اعم از ناعادل فردوسی پور بزنیم.

کور بشه هر کی که نمیتونه بزرگی همدان رو ببینه.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن