مديرعامل پاس به زودي معرفي مي‌شود

b_150_100_16777215_00_images_stories_newlogo.gifپاس همدان اوضاع خوبي ندارد و اين تيم هر روز دستخوش تغييرات است. پاس از جمله تيم‌هايي است كه پس از انتقال به همدان مديريت ثابتي نداشتند و همواره اين مديريت‌ها در حال جابجايي است.

به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از روزنامه محلی "همدان پیام"، هيأت مديره باشگاه اين روزها در حال رايزني با گزينه‌هاي مديرعاملي باشگاه است. اين تيم پس از استعفاي صوفي بدون مديرعامل است و يكي از مشكلات اين تيم نداشتن مديرعامل مي‌باشد. گويا هيأت مديره مجاب شده تا به زودي مديرعاملي را براي پاس تعيين كند.

 

افتخاري سرپرست موقت و مديركل ورزش و جوانان استان روي عليرضا شمسي‌پور نظر دارد و حاجي‌بابايي نيز علاقه‌مند است تا سكان هدايت پاس را به ناصر شفق بسپارد. از گزينه‌هاي استانداري صوفي و سامري بيشتر محتمل است اما با توجه به نفوذ شفق در فدراسيون فوتبال و آشنايي به رمز و راز پشت پرده گروهي وي را فرشته نجات قلمداد مي‌كنند.

شمسي‌پور قائم‌مقام باشگاه كه فضا را تنگ ديد و احتمال آمدن مديري جديد را احساس كرد استعفا داد؛ هرچند افتخاري مايل است شمسي‌پور به كار خود ادامه دهد و در تلاش است تا حكم مديرعاملي را به نام وي بگيرد.

اما اعضاي هيأت مديره روي گزينه‌هاي مختلف نظر دارند و هنوز به اجماع نرسيده‌اند. پيريايي رئيس هيأت مديره به گزينه بومي نظر دارد و اعتقاد دارد تا يكي از نيروهاي استانداري اين مسئوليت را به عهده بگيرد.

البته يك گزينه ديگر وجود دارد و گروهي اعتقاد دارند كه در اين برهه از زمان مي‌توان تيم را به عبدالحميد رمضاني سپرد و با توجه به آشنايي وي به امور باشگاه مي‌توان كشتي شكسته باشگاه را به ساحل رساند.

با توجه به مشكلات مالي باشگاه و شكايت برخي بازيكنان و حتي مربيان فصول گذشته كه خطر کسر امتياز را براي پاس به وجود آوردند برخي ناصر شفق را حلال مشكلات مي‌دانند و معتقدند كه وي مي‌تواند با خود پول به باشگاه بياورد.

گفته مي‌شود تا هفته آينده هيأت مديره به اجماع خواهد رسيد و مديرعامل جديد باشگاه معرفي خواهد شد. اميد است تا قبل از شروع فصل نقل و انتقالات اين جابجايي‌ها صورت گيرد و باشگاه بتواند نسبت به جذب بازيكنان جديد اقدام نمايد و در ادامه ليگ به مشكل برخورد نكند.

 

 

 

 

 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن