پاس همدان را چه می‌شود؟ شمسی‌پور هم مانند صوفی استعفا داد

b_150_100_16777215_00_images_stories_shamsi_pur.jpgقائم مقام باشگاه پاس همدان از سمت خود استعفاء کرد.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، علیرضا شمسی‌پور قائم مقائم باشگاه پاس که در حدود 2ماه پیش به سمت منصوب شده بود، به سبب مشکلات مالی باشگاه و عدم حمایت هیئت مدیره از سمت خود استعفا کرد.

 

 

 

این دومین استعفای مدیریتی در تیم فوتبال پاس همدان است که در طول کمتر از ده هفته از لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور به وقوع پیوسته است.
متاسفانه برنامه ریزی صحیحی در جهت راهبرد این باشگاه در دستور کار هیئت مدیر قرار ندارد و اصلا مشخص نیست که آیا جلسات هیئت مدیره تشکیل می‌شود یا خیر، زیرا هیچ اطلاعیه‌ای یا گزارشی در خصوص خروجی جلسات هیئت مدیره منتشر نمی‌شود؛ در سایر تیم‌های قفوتبال کشور در طول هر ماه چندین بار جلسات هیئت مدیره تشکیل شده و گزارش خروجی آن جلسات در سایت‌های رسمی باشگاه‌ها منتشر می‌شود، اما در باشگاه پاس هرگز شاهید این مساله نبوده و نیستیم.

وقتی هیئت مدیره باشگاه نسبت به آینده باشگاه بی‌تفاوت باشند و بعد از 2ماه از حضور شمسی‌پور در سمت قائم مقامی باشگاه، حداقل مذاکرات را با محل کار اصلی وی جهت جلب موافقت با حضور تمام وقت این مدیر خوب بومی در باشگاه پاس انجام نداده‌اند، چگونه انتظار داشته باشیم که وی از سمت خود استعفاء ندهد.

بعد از عباس صوفی که یک مدیر بومی خوب و زحمت‌کش بود، شمسی‌پور دومین فردی است که قربانی بی‌توجهی‌های هیئت مدیره و مشکلات مالی شده و به ناچار از سمت خود استعفاء می‌دهد.

وی که از پیشکسوتان فوتبال همدان محسوب می‌شود و سابقه مدیریت در باشگاه‌های انصار، فجر و مقاومت همدان را دارد، در گفتگو با "همدان فوتبال" خبر استعفای خود از قائم مقامی باشگاه پاس را تائید.

امیدواریم مسئولین امر قدری به این باشگاه و مشکلات آن توجه کرده و برای اداره و رفع مشکلات آن وقت قائل شوند و از طرفی با استعای این مدیر خوب مخالفت نمایند تا شاهد سوختن یک مدیر بومی دیگر در باشگاه پاس نباشیم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن