حاشيه‌هاي بازي شيرين فراز کرمانشاه و پاس همدان

b_150_100_16777215_00_images_stories_newlogo.gifشيرين فراز کرمانشاه و پاس همدان در حالي داربي غرب کشور را با تساوي يك بر يك در ورزشگاه انقلاب کرمانشاه به پايان رساندند که حاشيه هاي بسيار اين بازي از چشم هيچ‌كس پنهان نماند.

به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایسنا، يکي از نکات جالب اين ديدار اين بود که عليرغم عدم نتيجه گيري شيرين فراز در هفته‌هاي کنوني استقبال خوبي از اين بازي شده بود و تقريبا ورزشگاه انقلاب کرمانشاه مملو از تماشاگر بود.

همچنين به همراه تيم پاس همدان علاوه بر مسئولين معمولي، کليه مسئولين بخش ورزش استان همدان و همچنين تعداد زيادي خبرنگار به استان کرمانشاه سفر کرده بودند به گونه اي که در هنگام حضور مهدي گرداني رئيس اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به همراه معاون خود که تنها مسئولين استان کرمانشاه حاضر در ورزشگاه بودند، در جايگاه ورزشگاه صندلي براي آنها باقي نمانده بود.

 

 

*** سيد هادي موسوي بازيکن موثر شيرين فراز کرمانشاه در فصل گذشته همچون بازي هاي قبل بازي را از جايگاه تماشاگران نظاره مي کرد.

*** داور بازي در لحظاتي از بازي به درگيري لفظي با نيمکت شيرين فراز پرداخت به گونه اي که صداي فرياد هاي او در جايگاه به خوبي شنيده مي شود.

*** حسين بيگلري، دبير هيئت فوتبال استان کرمانشاه در اعتراض به نحوه مديريت بازي بارها با ناظران بازي صحبت کرد که با واکنش آنها مواجه شد.

*** بازي در هر دو نيمه در دقايق بسياري به علت مصدوميت دروازه بان تيم پاس از روند معمول خود خارج شد، اين مصدوميت در نيمه اول مشخصا به علت هرگونه برخورد ساده و سهوي با وي از طرف بازيکنان و در نيمه دوم بنا به ادعاي وي به علت پرتاب اشيايي از طرف تماشاگران بود.

*** عليرغم تاکيد فراوان رسانه هاي ورزشي در استان مبني بر عدم توهين به فراز کمالوند، سرمربي سال هاي دور شيرين فراز کرمانشاه به محض به ثمر رسيدن گل تيم پاس فحاشي ها به اين مربي از طرف جايگاه تماشاگران آغاز شد.

*** تماشاگران در دقايق انتهايي بازي قبل از به ثمر رسيدن گل به صورت مداوم از مجيد آغاجري مي خواستند که تيم شيرين فراز را ترک کند.

*** در پايان بازي تماشاگران به شدت به داور بازي اعتراض کردند. در مصاحبه هاي انتهاي بازي حرف‌هايي از رفتن مجيد آغاجري، سرمربي شيرين فراز نه تنها از تيم شيرين فراز بلکه از فوتبال ايران، از وي شنيده شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن