بازدید امام جمعه همدان از مدرسه فوتبال

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_14020606000597_Test_PhotoN.jpgنماینده ولی فقیه در استان همدان با حضور در مدرسه فوتبال از نزدیک روند کار را بازدید کرد و خواستار توجه به ورزش فوتبال بین نوجوانان و جوانان شهر شد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از فارس، ظهر دیروز آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی؛ نماینده ولی‌فقیه در استان از مدرسه فوتبال و آکادمی شهرداری همدان در معاونت ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بازدید کرد.
نماینده ولی فقیه در استان همدان در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش مدیریت شهری، خصوصا رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در حمایت از ورزش همدان اظهار کرد: استعدادیابی در حوزه ورزش بسیار حائز اهمیت است و می‌طلبد این موضوع مورد توجه مدیران شهری قرار گیرد.
شعبانی در باره اهمیت حمایت از ورزش فوتبال همدان در راستای نشاط و امیدآفرینی میان جوانان شهر همدان سخن گفت و عنوان کرد:‌ توجه به ورزش شهروندی به ویژه ورزش محلات حائز اهمیت است و باعث استعدادیابی و رشد و شکوفایی در افراد می‌شود.
وی ورزش را از عوامل اساسی بازدارنده آسیب‌های اجتماعی دانست و افزود: وظیفه ماست که ورزش را به عنوان یک عمل که نه تنها تضمین‌کننده سلامت جسم است بلکه به عنوان تضمین‌کننده سلامت روانی در جامعه است ترویج دهیم.
امام جمعه همدان همچنین در پایان این بازدید پای صحبت ورزشکاران نونهال و نوجوان همدان همچنین خانواده‌هایشان نشست و با آنها گپ‌وگفتی داشت.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن