دبیر کنگره شهدای همدان:

پیگیر تورنمنت چندجانبه فوتبال بین کشورهای جبهه مقاومت هستیم

b_150_100_16777215_00_images_157177102179581816218762495988018710550.jpgدبیرستاد اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان گفت: در راستای کنگره شهدا پیگیر برگزاری تورنمنت چندجانبه فوتبال بین کشورهای جبهه مقاومت اسلامی به میزبانی همدان هستیم.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا سردار مهدی فرجی در جمع خبرنگاران در پاسخ به خبرنگار ایرنا پیرامون برنامه های مهم ورزشی کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان بیان کرد: از هیات فوتبال همدان خواسته ایم تا پیگیری های لازم را با فدراسیون فوتبال برای برگزاری این تورنمنت بین المللی داشته باشد.
وی اضافه کرد: برنامه ریزی ما دعوت از کشورهای سوریه، فلسطین، لبنان و یمن در این تورنمنت فوتبال با عنوان جبهه مقامت اسلامی است.
سردار فرجی بیان کرد: هیات فوتبال استان همدان پیگیر این تورنمنت است و انتظار داریم فدراسیون فوتبال نیز همکاری لازم را داشته باشد.
دبیر ستاد اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان خاطرنشان کرد: از سال گذشته نسبت به برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی در قالب برنامه های کنگره ملی هشت هزار شهید استان داشته ایم.
دبیر کنگره شهدای همدان: پیگیر تورنمنت چندجانبه فوتبال بین کشورهای جبهه مقاومت هستیم
وی افزود: ورزش یکی از بهترین ظرفیت ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با تقویت روحیه ایمان و امید در رده های سنی مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان است.
سردار فرجی برگزاری مسابقات کشتی محلات، رقابت های کاراته کشور و رویداد ورزش های باستانی با حضور چشمگیر ورزشکاران را از برنامه های مهم اجرایی و موثر این کنگره در یکسال اخیر عنوان کرد.
وی یادآور شد: هم اکنون نیز توسعه برنامه های متنوع ورزشی در سطح روستاها در قالب کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان را هدفگذاری کرده ایم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن