جمشیدیان:

با قرعه سختی مواجه شدیم/ دست پر برمی‌گردیم

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_JAMSHIDI.jpgسرمربی تیم شهرداری همدان گفت: با قرعه سختی در ابتدای لیگ دسته اول مواجه شدیم و امیدواریم در ادامه راه و در بازی‎های خارج از خانه نیز نتایج بهتری کسب کنیم.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از فارس، احمد جمشیدیان،با اشاره به وضعیت تیم شهرداری همدان، اظهار کرد: شرایط تیم بسیار خوب است و خوشبختانه با گذشت ۶ هفته از شروع لیگ، وضعیت خوبی هم در جدول رده‎بندی داریم.
وی ادامه داد: همه بازیکنان تیم را در اختیار داریم و برای بازی پیش رو با مصدوم یا محرومی مواجه نیستیم و امیدواریم بتوانیم به نتیجه دلخواه خود برسیم.
سرمربی تیم شهرداری همدان افزود: بازی آسانی برابر «چادرملو اردکان» نداریم و این تیم یزدی نیز تیم خوبی است اما همه تلاش خود را به کار خواهیم بست تا با دست پر راهی همدان شویم.
وی نتایج بازی‌های خارج از خانه را اصلاً خوب ارزیابی نکرد و گفت: در ابتدای لیگ با قرعه سختی مواجه شدیم و برابر تیم‎های خوب لیگ بازی کردیم، اما به هر حال از نتایج خارج از خانه راضی نیستیم و باید تلاش کنیم وضعیت بهتری در این مورد پیدا کنیم.
جمشیدیان تصریح کرد: روز به روز در حال بهتر شدن هستیم و به دنبال آن هستیم تا با تلاش بیشتر در خارج خانه با ارائه بازی بهتر، نتایج مطلوبی را کسب کرده و به آسانی امتیازی را واگذار نکنیم.
وی اضافه کرد: احساس می‎کنم توقع از تیم شهرداری بالا رفته است، اما باید کمی صبورتر باشیم و اجازه بدهیم چند هفته‎ای از شروع بازی‎ها بگذرد تابه هارمونی لازم برسیم.
سرمربی تیم شهرداری همدان خاطرنشان کرد: شرایط فنی تیم به گونه‎ای است که روز به روز و بازی به بازی بهتر می‎شویم و قطعاً نتایجی در خور نام بلند همدان کسب خواهیم کرد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن