کادر فنی تیم فوتبال شهرداری همدان مشخص شد

b_150_100_16777215_00_images_157177102179581816218762495988018710550.jpgاحمد جمشیدیان به عنوان سرمربی جدید تیم شهرداری همدان در فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال کشور معرفی و پس از آن اعضای کادر فنی این تیم نیز معرفی شدند.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا علی قربانی، علیرضا رضایی و مصطفی کاشی که پیش از این همراه با احمد جمشیدیان در تیم دسته دومی پاس همدان فعالیت داشتند، بازهم در کادر فنی او قرار گرفتند.
همچنین حمید یادگاری کمک مربی فصل قبل شهرداری همدان نیز در کادر جدید احمد جمشیدیان معرفی شد.
حسین کاظمی (مدافع) ، مجید شعبانی (مدافع) ، مرتضی کرمی (هافبک) و پیمان حشمتی (مدافع چپ) بازیکنانی هستند که با تیم شهرداری همدان قرار داد خود را تمدید کردند.
مسعود رمضانی نیز اولین بازیکن جدید جذب شده در تیم شهرداری همدان است، این بازیکن فصل قبل در تیم پاس همدان فعالیت داشت.
البته ۶ بازیکن کلیدی فصل قبل شهرداری همدان نیز از این تیم جدا و به سایر تیم‌های لیگ برتری و دسته اولی فوتبال کشور انتقال یافتند.
براین اساس میثم زمانی به استقلال خوزستان، امیرحسین پورقاسمی شمس آذر قزوین، امیرمحمد نسایی شمس آذرقزوین، مهدی خلج ملوان بندرانزلی، میلاد داودی پارس جنوبی جم و امیرحسین سوری به اردکان یزد عزیمت کردند.
تیم شهرداری همدان از فردا سه شنبه به طور رسمی تمرین آماده‌سازی خود را شروع می‌کند و قرار است پنج بازیکن منتخب تست گیری نیز در تمرین این تیم حضور یابند.
همچنین چند بازیکن مدنظر کادر فنی تیم شهرداری طی روزهای آتی برای انجام مذاکره به همدان سفر می‌کنند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن