معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد:

استقبال بی‌نظیر از مدرسه فوتبال شهرداری همدان

b_150_100_16777215_00_images_169266377.jpgمعاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: خوشبختانه بعد از تعطیلی ۲ سال کرونا استقبال از مدرسه فوتبال شهرداری همدان بی‌نظیر است.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از صبح الوند، علیرضا شریفی با اشاره به مدرسه فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: امکانات باشگاه شهرداری همدان در غرب کشور کم‌نظیر بوده به همین دلیل استقبال خانواده‌های همدانی از مدرسه فوتبال شهرداری همدان بسیار خوب است.
وی افزود: بعد از برطرف شدن سایه شوم ویروس منحوس کرونا از کشور و به ویژه ورزش شاهد رونق مجدد این عرصه هستیم و امروز شاهد استقبال بسیار بی نظیری از مدرسه فوتبال شهرداری همدان هستیم.
معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه به زودی شاهد افتتاح چمن مصنوعی باشگاه شهرداری همدان خواهیم بود، گفت: این چمن یکی از بی‌نظیرترین چمن‌های مصنوعی بوده که با تلاش و پیگیری‌‌هایی که شد روند راه اندازی این چمن را از ابتدای سال تسریع کردیم.
شریفی خاطرنشان کرد: افتتاح این چمن بار زیادی از فوتبال استان بر خواهد داشت و این چمن هدیه کوچکی از مجموعه بزرگ شهرداری برای شهروندان همدانی است که جا دارد از مهندس جلیلوند شهردار منطقه یک و پیام حیدری بابت کار عمرانی و شروع این پروژه در اینجا تشکر کنم.
وی با اشاره به امکانات بی‌نظیر باشگاه شهرداری همدان بیان کرد: وجود استخر، سالن مجهز بدنسازی، سالن ورزشی و چمن مصنوعی باعث شده تا آکادمی باشگاه شهرداری همدان در غرب کشور به عنوان یکی بی‌نظیرترین آکادمی‌ها باشد.
معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: تمام تلاش ما این است تا با بهره بردن از بهترین امکانات و بهترین مربیان استان شرایط ایده‌آلی را برای شهروندان همدانی فراهم کنیم‌.
شریفی با دعوت از خانواده‌های شهروندان همدانی گفت: تا به امروز ۳۰۰ نفر از فرزندان شهروندان همدانی را در مدرسه فوتبال باشگاه شهرداری همدان ثبت نام کرده‌ایم و همچنان ظرفیت ثبت نام تکمیل نشده و از علاقه‌مندان دعوت می‌کنیم برای ثبت نام به همدان، خیابان مهدیه، خیابان شهید بهنامجو باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان مراجعه کنند.
وی افزود: مدرسه فوتبال شهرداری همدان با بهترین امکانات و طبق قوانین و تعرفه رسمی هیئت فوتبال استان همدان آماده ارائه بهترین خدمات به فرزندان شهروندان عزیز همدانی است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن