برتری شهرداری چی ها در برابر سپیدرود رشت

 b_150_100_16777215_00_images_-57762.jpgتیم فوتبال سپیدرود رشت در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور مغلوب شهرداری همدان شد.
تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و شهرداری همدان عصر پنجشنبه در هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال شهرداری همدان با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را شکست داد تا سپیدرودی ها سومین شکست متوالی خود را متحمل شوند.
این مسابقه به میزبانی تیم فوتبال سپیدرود در ورزشگاه سردارجنگل رشت درهوایی ابری و بارانی و به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی بدون حضور تماشاگر برگزار شد.
در نیمه اول این دیدار تیم فوتبال شهرداری همدان بازی را بهتر آغاز کرد و کنترل بازی را در دست گرفت که سرانجام در دقیقه ۲۶ توانست به اولین گل خود دست یابد که میثم زمانی بازیکن این تیم موفق شد دروازه سپیدرود را باز کند تا تیم شهرداری همدان با پیروزی نیمه اول را به اتمام برساند.
در نیمه دوم تیم فوتبال سپیدرود رشت بازی را بهتر آغاز کرد و چند موقعیت مناسب گلزنی نیز بدست آورد البته این تیم در نیمه اول نیز فرصت های گلزنی خوبی را کسب کرد اما نتوانست از فرصت های خود سود ببرد تا اینکه در دقیقه ۶۱ میثم میرپسندیده بازیکن سپیدرود رشت گل مساوی این دیدار را به ثمر رساند.
پس از به ثمر رسیدن گل مساوی، هر دو تیم فرصت گلزنی داشتند اما این بازیکنان شهردای همدان بودند که از فرصت های به دست آمده بهتر استفاده کرده و در نهایت آرمین طلایی منش بازیکن شهرداری همدان در دقیقه ۷۵ دومین گل تیمش را به ثمر رساند تا در نهایت این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود شهرداری همدان خاتمه یابد.
قضاوت این دیدار را شبیر بهروزی با کمک های حمید صحرایی و علی فرهانی برعهده داشتند که در جریان این مسابقه میثم زمانی، ابراهیم بیگی، محمد صابری زاده و محمدعباس تبارمقری از تیم فوتبال شهرداری همدان و علیرضا نظیف کار یکی از مربیان سپیدرود رشت کارت زرد دریافت کردند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت در این بازی با ترکیب مصطفی زینعلی، هومن مسعودی، میلاد پورمحسن (دقیقه ۴۶ اویس کردجهان)، صادق صادقی، حسام یعقوبی، حسین احمدلو (دقیقه ۷۷ فرشاد اسماعیل زاده)، میثم میرپسندیده (دقیقه ۷۰ میثم فردوسی)، امیرحسین صالحی، پویا نزهتی (دقیقه ۷۷ سیدعلی یحیی زاده)، محمد غلامی و حامد حاجتی (دقیقه ۵۵ رضا عاشوری) با سرمربیگری سهیل حق شناس رو در روی شهرداری همدان قرار گرفت.
همچنین تیم فوتبال شهراری همدان با ترکیب محمد صابری زاده، حسین کاظمی، ساسان جعفری کیا، محمدعباس تبارمقری، پیمان حشمتی موعذ، امیرحسین پورقاسمی، میثم زمانی، امیرحسین سوری (دقیقه ۹۰ مهران غفوری)، امیر ابراهیم بیگی (دقیقه ۸۵ محمد بالاوند)، مهدی خلج، آرمین طلایی منش با سرمربیگری رضا طلایی منش مقابل سپیدرود رشت قرار گرفت.
پیش از برگزاری این بازی تا پایان هفته هشتم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور و در گروه اول، تیم شهرداری همدان با ۱۵ امتیاز در مکان چهارم و سپیدرود رشت با کسب ۱۲ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی قرار داشتند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت در گروه اول رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور با تیمهای فولاد نوین خوزستان، ملی‌حفاری اهواز، ویستا توربین تهران، اسپاد تهران، محتشم تبریز، علم و ادب تبریز، آوالان کامیاران، ایرانجوان بوشهر، امید گناوه، شهرداری بندرعباس، مس نوین کرمان، نفت‌ و گاز گچساران و شهرداری همدان هم گروه است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن