واسطه‌اي كه جاي داوران با باشگاه‌ها صحبت مي‌كند؛

ح.ش، متهم 60 ميليوني!

b_150_100_16777215_00_images_stories_toop.jpgبعد از پايان بازي سپاهان- پرسپوليس و آن اشتباهات داوري كه در اين بازي اتفاق افتاد، محمد رويانيان پرده برداشت از اتفاقاتي كه در داوري ايران رخ مي دهد و پول هايي كه رد و بدل مي شود.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، رويانيان دست به افشاگري زد و حتي مدعي شد يك داور يا دوستان يك داور از ما 60 ميليون پول طلب كردند تا بازي را در بياورند.

 

علي دايي هم بعد از بازي با كنايه هايي كه بيشتر متوجه محسن قهرماني بود ادعا كرد كه شماره حساب دوستان اين داور را نمي دانسته و به همين دليل او اينگونه عليه پرسپوليس سوت زده.


اين ادعاها در حالي مطرح مي شود كه سندي براي آنها وجود ندارد. نه دايي مدرك دارد كه پولي رد و بدل شده و نه محمد رويانيان.


آنها از روي عصبانيت حرفهايي زده اند كه قابل پيگيري است. اما نكته اصلي ماجرا. اين دوستان داوران چه كساني هستند كه از طرف آنها صحبت مي كنند و در خواست پول مي دهند.


آن هم براي در آوردند بازي. مي گويند يكي از افرادي كه در فدراسيون حضور دارد، رابط داوران است. البته داوران از اين قضيه بي خبرند.


ح.ش  با  باشگاه ها صحبت مي كند و از آنها پول مي خواهد تا مثلا فلان داور ، بازي را به سودشان تمام كند. اين در حالي است كه داور بازي روحش هم از اين اتفاقات خبر ندارد.


داور، قضاوت معمولي اش را انجام مي دهد. حالا اگر ان باشگاه كه لابي كرده بود به پيروزي رسيد، اين واسطه پولش را مي گيرد، بدون اينكه كوچكترين تلاشي انجام داده باشد.


 

در غير اينصورت چيزي به او نمي رسد. اين وسط فقط نام داوران خراب شده و اين مصاحبه ها عليه آنها انجام مي شود. شايد همين ح.ش از رويانيان خواسته تا 60 ميليون بدهد و پرسپوليس ، بازي را ببرد .

 

 


اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن