ممنوع‌الخروج شدن فتح‌اله‌زاده را جدی بگیرید

مدیریت به چه قیمت؟

b_150_100_16777215_00_images_stories_Fotball_Iran_fatolah_zade.jpgبی‌سابقه است ولی حقیقت دارد؛ اینکه مدیرعامل یکی از دو باشگاه پرطرفدار فوتبال ایران به دلیل بدهی شخصی به یک بازیکن فوتبال از همراهی تیمش برای سفر مهم آسیایی تیمش محروم شود .

 

به گزارش "همدان فوتبال"، علی فتح‌اله‌زاده مدیرعامل استقلال، مرد لبخند به لب روزهای نقل و انتقالات که اخیرا تمهیدات تازه‌ای برای جلب نظر بازیکنان یافته است. او که قبلا با چک‌های شخصی بازیکنان را مجاب به ماندن در استقلال می‌کرد حالا با آدم‌هایی مواجه است که به این چک‌ها اطمینانی ندارند و بنابراین در شعبده تازه، از ماشین شخصی، ویلای شمال و ... مایه می‌گذارد. او اما دیروز در مخمصه تازه‌ای گیر افتاد، بازیکنی که چکش را خرج کرده و کار را به آدم‌هایی واگذار کرده که راه نقد چک را می‌دانند و البته با اطلاع قبلی چک را از بازیکن خریده‌اند. بنابراین موضوع فتح‌اله‌زاده از این به بعد نه یک مسئله تازه که با ارتباطات فدراسیونی حل شود که یک موضوع حقوقی است که توسط یک آدم نه چندان حاجی دوست پیگیری خواهد شد. بنابراین فتح‌اله‌زاده‌ مورد نظر یا فکری به حال این بدهی خواهد کرد یا با موضوع ممنوع‌الخروج شدن یک جوری کنار خواهد آمد.

 

اینکه در یک باشگاه که به قول همین آقای مدیر 30 میلیون طرفدار دارد کار به چک خرد کردن، شرخری، توقیف اموال و ممنوع‌الخروج شدن می‌رسد نکته‌ای که باید بیشتر روی آن فکر کرد. راستی چرا فتح‌اله‌زاده تحت هر شرایطی دوست دارد مدیرعامل استقلال باقی بماند این هم سوال مهمی است که باید روی پاسخ دادن به آن بیشتر فکر کرد.

 

 

 


اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن