گل های قاضی عجیب مزه می دهد!

b_150_100_16777215_00_images_stories_Fotball_Iran_fatolah_zade.jpgمدیرعامل باشگاه استقلال گفت: نگران بازی های آسیایی نباشید.تا آنموقع خودمان را آماده می کنیم.من به تیمم خوشبینم .

به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از سایت گل، پیروزی یک بر صفر در مسابقه ای که تیم برنده چنگی به دل نزد.با این همه مدیرعامل استقلال نسبت به تیمش خوشبین است.

+برد خوبی بود از تیمی که بد بازی کرد.

-بله امشب خوب نبودیم اما حرفه ای بردیم.من اول به کادرفنی و بازیکنان تبریک می گویم و از آنها برای تلاششان تشکر می کنم.امشب خیلی خوب نبودیم اما مهم 3 امتیاز بود که کسب شد.کمی فرصت می خواهیم تا بهتر شویم.بچه هات زود خودشان را می رسانند.ما ساموئل را هم امشب نداشتیم.

+ تا بازی بی تیم تایلندی زمانی ندارید.با این سبک بازی به مشکل نمی خورید؟

- نه من نگران نیستم.بچه ها دارند خودشان دربرای آن بازی آماده می کنند.کمی صبر کنید تا بدن ها ول کند.بالاخره تیم هم مربی و حساب و کتاب دارد و حواسشان هست.من هر وقت با آقای قلعه نویی حرف می زنم می بینم او هم برای مسابقات آسیایی برنامه ویژه ای دارد.می دانم که انتظارات از ما بالاست اما نگران نباشید.تیم تایلندی تیم بسیار خوبی است اما ما با تمام قدرت با این تیم نبرد خواهیم کرد.

+ تشویق آقای مایلی کهن هم جالب بود.

- جا دارد از معاونت فرهنگی محترم باشگاه آقای علوی تشکر کنم.ایشان وقت گذاشتند و با مشوقین در جلسات متعدد شرکت کردند.دیروز هم جلسه ای داشتند و دربازه تشویق کردن آقای مایلی کهن و احترام به داور و حریف تاکیدات لازم را داشتند.از تماشاگران عزیز تشکر می کنم.تشویقشان باعث خوشحالی و رفع خستگی بود.

+موتور گلزنی قاضی هم روشن شده

- بله خوشبختانه قاضی با شوت های خوبش و تعصب بالا نشان داده که خرید خوبی بوده.گل هایش هم برای ما و هم برای هواداران طعم متفاوتی دارد.اصلا مزه می دهد.دستش درد نکند.خیلی برای تیم می دود.خیلی زیاد.از او ممنونم.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن