تداوم حضور طارمی در فوتبال اروپا

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_taremi.jpgمدیر برنامه‌های مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو از پاسخ رد ملی‌پوش فوتبال ایران به الهلال عربستان و تداوم حضورش در فوتبال اروپا خبر داد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از میزان - در حالی‌که تنها یک سال دیگر از قرارداد مهدی طارمی با تیم فوتبال پورتو بیشتر نمانده است پیشنهادات زیادی برای به خدمت گرفتن این بازیکن به سوی باشگاه پرتغالی روانه شده است؛ پیشنهاداتی از تیم‌های بزرگ و مطرح اروپایی تا تیم‌های متمول عربستانی.
در شرایطی که گفته می‌شد باشگاه الهلال عربستان برای جذب طارمی پیشنهادی ۳۵ میلیون یورویی به پورتو داده است، اما با اعلام مدیر برنامه‌های مهاجم ایرانی وی تصمیمی برای حضور در لیگ عربستان ندارد و می‌خواهد فوتبالش را در اروپا ادامه دهد.
علیرضا نیکومنش، مدیر برنامه طارمی در گفت‌وگو با اسماعیل مطر خبرنگار مصری مدعی شد انتقال وی به الهلال منتفی شده است.
وی گفت: طارمی با پورتو یک سال دیگر قرارداد دارد و با وجود علاقه تیم‌های عربستانی، در اروپا به بازی ادامه خواهد داد. ما به تیم‌های علاقه‌مند به طارمی احترام زیادی می‌گذاریم، اما برنامه او این است که در پورتو و فوتبال اروپا به بازی ادامه دهد و از این بابت هیجان زده است.
این خبرنگار مصری همچنین به نقل از منبعی نزدیک به مهدی طارمی مدعی شد که همسر این مهاجم ایرانی در انتخاب باشگاه بعدی او تاثیرگذار خواهد بود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن