کریمی و دانشگر در فهرست آسیایی استقلال

b_150_100_16777215_00_images_Esteghlal_FC.svg.pngفهرست تیم استقلال برای حضور در ادامه لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد که در این بین نام کریمی و دانشگر نیز دیده می شود.
لیست نهایی استقلال برای حضور در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا توسط AFC اعلام شد که مطابق با این فهرست، 31 بازیکن در لیست آبی پوشان دیده می شود که نام کریمی و دانشگر نیز به چشم می خورد. نکات مهم این لیست را با هم مرور می کنیم:
* با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات استقلال و محرومیت این تیم از جذب بازیکن جدید، در فهرست ارسالی به آسیا نام بازیکنان جدید این تیم وجود ندارد.
* با وجود اینکه عظیم گوک مدافع استقلال روز گذشته قراردادش را با این تیم فسخ کرد، ولی نام او در فهرست آسیایی تیم دیده می شود.
* وریا غفوری با 32 سال و 11 ماه مسن ترین بازیکن و فردین رابط با 18 سال و 10 ماه جوان ترین بازیکن استقلال در لیست آسیایی این تیم است.
* نکته جالب در لیست استقلال اینست که بیشتر بازیکنان نام کوچکشان را بر پشت پیراهنشان درج خواهند کرد.
* با وجود عدم تمدید قرارداد علی کریمی و محمد دانشگر و همراهی نکردن کاروان استقلال در سفر به قطر، این دو بازیکن در لیست نهایی آبی پوشان در آسیا حضور دارند.
* نام داریوش شجاعیان نیز در لیست استقلال دیده می شود. هنوز به درستی مشخص نیست که این بازیکن می تواند استقلال را در این رقابت ها همراهی کند یا خیر.
لیست 31 بازیکن استقلال به شرح زیر است:
دروازه‌بان: حسین حسینی، حسین پورحمیدی و علیرضا انصاری
مدافعان: روزبه چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، عظیم گوک، محمد دانشگر، شاهین طاهرخانی، آرش داجلیری، سیاوش یزدانی، عارف غلامی و هرویه میلیچ
هافبک ها: آرش رضاوند، علی دشتی، سینا خادم پور، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، امیرحسین خدامرادی، علی کریمی، فرشید باقری، سیدمحمد عابدی، فردین رابط، عرفان روحانی، امیرحسین کارگر، مسعود ریگی و زکریا مرادی
مهاجمان: ارسلان مطهری، شیخ دیاباته، مهدی قایدی و محمد بلبلی.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن