فعالیت 350 نوآموز در مدرسه فوتبال باشگاه پاس

b_150_100_16777215_00_images_stories_madrese_football.jpg350 نوآموز هم اکنون در ترم تابستانه مدرسه فوتبال پاس همدان فعالیت دارند.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، این تعداد بازیکن مستعد زیرنظر 10 مربی باتجربه و با اخلاق در قالب 13 کلاس در دو نوبت زوج و فرد آموزش های حرفه ای فوتبال را فرا می گیرند.

 

در این کلاس 70 روزه که از اوایل تابستان امسال آغاز شده است، محمود نفری، محمد نباتی، محمود صمدی، وحید خدابنده لو، باقر جنتی، مهدی امینی، سعید مصداقی، منصور زمانی، حجت دستنبود و میثم باباخانیان به عنوان مربی مسوولیت آموزش بازیکنان را برعهده دارند.


نکته جالب توجه در مدرسه فوتبال پاس راه اندازی کلاس تخصصی ویژه گلرها است که تکنیک های دروازه بانی را فرا می گیرند.


قرار است در پایان دوره ترم تابستانه از سوی مربیان به بازیکنان نمره ارزشیابی داده شود که در چهار آیتم عالی، بسیار خوب، متوسط و ضعیف است که مطابق با طرح و برنامه فدراسیون فوتبال انجام می شود.


همچنین بازیکنان برتر مدارسه فوتبال پاس بعد از انتخاب از سوی مربیان می بایست اول مهرماه نسبت به ثبت نام در کلاس های دایمی اقدام کنند.


مهدی مرشدلو مدیر آکادمی فوتبال باشگاه پاس در این باره گفت: هدف ما شناسایی استعدادهای فوتبال همدان است تا بتوانیم در کنار پرداختن به تحصیل، آنها را در مسیر پیشرفت در رشته فوتبال کمک کنیم. اولویت ما تحصیل با معدل بالا است و سپس برای اینکه بازیکنان مستعد در مدرسه دایمی باشگاه پاس فعالیت منظم داشته باشند درصدد راه اندازی کلاس های دایمی در روزهای پنجشنبه و جمعه هستیم که البته هم در سالن و هم در فضای بازی تمرینات را ادامه می دهیم.


وی اظهار داشت: ما با رعایت استانداردهای فدراسیون فوتبال در هر کلاس 25 بازیکن را تحت آموزش قرار داده ایم و مدرسه فوتبال باشگاه زیرنظر نصرا... باباخانی از مدیران با سابقه آکادمی های فوتبال همدان با 30 سال سابقه فعالیت برعهده دارد.

 


اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن