هفته ششم لیگ فوتبال محلات همان

ناکامی مدعیان در روز شگفتی قعرنشیان

b_150_100_16777215_00_images_stories_toop.jpgهفته ششم رقابت های لیگ فوتبال محلات همدان با ناکامی مدعیان صعود همراه شد .

 

به گزارش "همدان فوتبال"، در رقابت های این هفته برتری سه بر دو بنیاد مقابل برق، پیروزی شاهین چهرقان مقابل وحدت و باخت کنجینه مقابل متحد از اتفاقات جالب بود.

 

* شاهین وحدت را شکار کرد


در مهمترین دیدار زمین الوند تیم وحدت پرسی گاز مقابل شاهین چهرقان صف آرایی کرد که این بازی جذاب و دیدنی به سود شاهینی ها پایان یافت.


صادق چهرقانی دو بار برای تیمش مقابل وحدت گلزنی کرد تا بهترین چهره این هفته فوتبال محلات باشد. این مهاجم سرعتی توانست با دوگلی که به ثمر رساند، تیمش را به نخستین برد در مسابقات برساند. نقی تزایی و اسماعیل بختیاری بازیکنان پیشکسوت فوتبال محلات که به تازگی به تیم شاهین پیوسته اند نیز سهم بسزایی در این برد داشتند. تجربه هر دو به این تیم کمک کرد تا نتیجه را حفظ کنند. اسماعیل بختیاری در پایان مسابقه هم این برتری را حاصل تلاش تمامی بازیکنان دانست. در مقابل شاگردان سعید کاشفی در حد و اندازه قهرمان سال قبل ظاهر نشدند تا این بازی را با شکست به پایان ببرند.


در سایر دیدارهای زمین الوند تیم شهدای چهرقان به دلیل عدم حضور شهید نعمتی با نتیجه سه بر صفر برنده اعلام شد، امید صدر مقابل الوند رضوان یک بر یک به تساوی دست یافت، پرسپولیس دو بر صفر از سد شهدای رضوان گذشت.


* شهید سهرابی میلان چشین را زمین گیر کرد


در رقابت های این هفته زمین دیزج، صبا مهر با نتیجه چهار بر دو مقابل شهدای مرصاد به برتری رسید. دیداری که برتری صبایی ها را بیش از حریف نمایان می کرد. شهید سریشی نیز سه بر صفر مقابل شهدای انصار برنده اعلام شد، اتحاد دیزج با نتیجه پرگل هفت بر صفر پارسیان را برد و شهید سهرابی با حساب نزدیک سه بر دو میلان مدعی را از پیش رو برداشت.


* قطع برق در زمین پل هوایی


شاگردان رضا سالار در تیم بنیاد این بار دست به کار بزرگی زدند و برق را با نتیجه سه بر دو شکست دادند. بنیادی ها با بازیکنانی نظیر میثم بشیری، میثم ملکی، حمید قهرمانی و سایر نفرات توانستند برق مدعی را با شکست بدرقه کنند.


مشعل هم یک بر صفر المپیا را شکست داد. المپیا امسال با هدایت قدیر گودرزی تیمی دگرگون نسبت به سال قبل ساخته است و مقابل مشعل شایسته باخت نبود اما یک اتفاق در دقایق اولیه بازی منجر به این شکست شد.


شهید مفتح ده متری هم با نتیجه هفت بر یک شهید گیوه کش را برد تا ناکامی هفته قبل را به نوعی جبران کند. اتحاد خضر هم با هدایت حمید ترک و هنرنمایی ابراهیم یارمطاقلو توانست البرز نایب را چهارتایی کند.


* آریا مجید آباد از شکست گریخت


در رقابت های زمین صدر تیم آزادگان بعثت مقابل شهدای دره سه بر صفر برنده اعلام شد، استقلال سیلو با امیدواران به تساوی دو بر دو رسید، تلاش شاهد دو بر یک یاران شاهد را برد و آریا مجید آباد به سختی مقابل شهرداری جورقان بازی را به تساوی کشاند. آریا مجید آباد در این بازی سه بر سه مقابل شهرداری جورقان متوقف شد.


* شهید مدنی برد، پاس ترمز کشید!


در رقابت ها زمین قاسم آباد تیم کولاک جورقان سه بر صفر مقابل آریا توییجن برنده معرفی شد، شهدای قاسم آباد مقابل تیم قدرتمند و پرستاره پاس چشین به تساوی یک بر یک دست یافتند، شهید مدنی این بارهم سه امتیاز شیرین بازی با شهید مطهری را با نتیجه سه بر صفر گرفت و ابوذر نایب هم سه بر یک مقابل دینگله کهریز پیروز شد.


* برتری حلیج و شکست سرچشمه


تیم خلیج فارس در رقابت های زمین کرخه با نتیجه دو بر صفر مقابل پیوند پیروز شد و تریکودوزان هم سه بر یک برابر سرچشمه به برتری رسید. تیم های سرباز و شاهین حصار نیز به دلیل عدم حضور در مسابقات خود از دور رقابت ها حذف شدند.


* شکست مدعی زمین شورین


تیم کنجینه صدرنشین زمین شورین این بار با حساب سه بر دو مقابل متحد تن به شکست داد تا شاگردان حسین ترابی شانس خود را برای صعود افزایش بدهند. تیم یکانه هم هفت بر یک شهید چمران را برد و شهید مفتح شورین با حساب سه بر دو ولایت را با شکست بدرقه کرد.


* برد میلیمتری آرمان


در رقابت های زمین محمدیه تیم آرمان با نتیجه نزدیک دو بریک مقابل پاساگارد پیروز شد، اتحاد رسالت دو بر یک مقابل پاس محمدیه به برتری رسید، پیام محمدیه با هفت گل الوند ابرو را برد و سهند چشین با نتیجه هفت بر یک فولاد محمدیه را شکست داد.


* طلسم شکنی هدف


تیم هدف این بار طلسم شکنی کرد و مقابل شهدای ترکاشوند سه بر دو پیروز شد. پرواز سه بر دو مقابل تفریجان به برتری دست یافت و فجر شهید رشیدی در پرگل ترین بازی این هفته 10 بر دو افق سنگ سفید را برد.

 

در تنها دیدار زمین حصار امام نیز نجف اشرف دو بر یک پیام الوند سولان را شکست داد تا به دور بعدی صعود کند.

 

 


اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن