سرمربی جوانان پاس:

به شاگردانم افتخار می کنم/ برای برد هم قسم شدیم

b_150_100_16777215_00_images_photo_2017-01-16_23-50-42.jpgسرمربی تیم جوانان پاس همدان با ابراز افتخار نسبت به شاگردانش گفت: به شاگردانم افتخار می کنم.  

به گزارش همدان فوتبال ،سعید باقر افزود: در طول فصل علی رغم افت و خیزها، تلاش وافری برای موفقیت تیم داشته اند. مهران رحماني،علي حيراني،سروش حيدري،مهدي عين ابادي،عليرضا پاروند،پارسا سبزيان،متين جعفري،احسان ترابي،مهدي مرتضيي،بهنام جهانگرد و سيد امين ناصرالديني همه از خوب های فوتبال جوانان پاس هستند و داشتن آنها برای هر تیمی نعمت بزرگی است.

وی اظهار کرد: این هفته با دخانیات رشت بازی داریم. دیدار بسیار حساسی است. تیم ما با 12 امتیاز چهارم جدول است و تیم حریف 13 امتیاز در رده سوم. از این گروه سه تیم صعود می کنند و این بازی برای ما بسیار حایز اهمیت است. از حمید یادگاری هم بسیار تشکر می کنم که در این مدت همیشه در کنار من بود.

باقر اضافه کرد: دو هفته به پایان مسابقات دور مقدماتی باقی مانده و در تلاش هستیم تا جزو سه تیم صعود کنیم.دخانيات از لحاظ مالي يكي از تيم هاي خوب کشور است و و نيمي از این تیم را بازیکنان غیر بومی تشکیل می دهند و امکانات آنها نیز با ما قابل قیاس نیست. در واقع مصاف ما با آنها دیدار دار و ندارها است. اما بازیکنان ما انگیزه مضاعف برای رویارویی با این حریف دارند.

سرمربی جوانان پاس خاطرنشان کرد: هم قسم شدیم بهترين بازي اين چند وقت اخیر را انجام بدهیم و شاگردانم می خواهند توانایی خود را بازهم نشان دهند و خوشبختانه همه نفرات از لحاظ روحی روانی در سطح ایده آل قرار ارند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن