هواداران مردند تا پاسی‌ها بردند

b_150_100_16777215_00_images_stories_gallery_bazihaye_pass_pas_barghe_shiraz_IMG_3281.jpgپاس همدان 1-0 یادآوران شلمچه

مکان: ورزشگاه قدس همدان

زمان: دوشنبه 21/12/91

تیم داوری: امیرحسین فتاحی (داور وسط)، کمک‌ها: حمزه‌علی سلیمی و مهدی سیفی

گل: علی مطوری(80)

کارت زرد: مجتبی شیری (60) و علی مطوری (23) از پاس همدان و ایمان حبیب‌پور (79)، محمد مهری (54)، حسین حمیدی (80)، حمزه قبیشاوی (51) و عبدالسلام آلبوقبیش (78) از یادآوران شلمچه

کارت قرمز: -

بازيكنان پاس همدان: جليل احمدي، مجتبي شيري، ، عباس كاظميان (مقداد قباخلو 43)، کریم شاهوردی، اویس کردجهان، محسن ربیع‌خواه، مهرداد رضایی (لفته حمیدی 58)، محسن پورحاجی، وحید علی‌آبادی، علی مطوری و قاسم پوراسدالله (مرتضی تبریزی 74)

سرمربي: اميد طيری

بازیکنان یادآوران شلمچه: ایمان حبیب‌پور، محمد مهری (ناصر درودیان 70)، محمود مرفاوی، علی نیکبخت، حسین حمیدی، حمزه غبیشاوی (سیداحسان شیرمردی 56)، رستم سلامتی، ولید خنافره ( عبدالسلام آلبوقبیش 26)، سیدامین حجازی، محمد غلامین و سیدرضا طلبه

سرمربی: ایوب غزی

شرح گل:

80: با سانتر قباخلو، علی مطوری در موقعیت تک به تک قرار گرفت که وی با یک سرتوپ زیبا و ضربه به کنج دروازه، قفل دروازه حبیب‌پور را شکست.

شرح بازی:

با شروع بازی پاس نشان داد که برای برد به میدان آمده و در لحظات ابتدایی مسابقه باچند حمله زیبا برتری خود را به حریف دیکته کرد. اما دیری نپایید تا معلوم گردد بازی بسته یادآوران سپر محکمی است در برابر حملات سبزپوشان.همین شد که امید طیری، مقداد قباخلو را به زمین فرستاد تا پاس بتواند روی هوا گل برتری را به ثمر برساند اما فرصت کم بود و سوت پایان نیمه اول به صدا درآمد.

با شروع نیمه دوم پاسی‌ها توپ و میدان را در اختیار گرفته و حملات چندجانبه‌ای روی دروازه یادآوران تدارک دیدند اما هربار به در بسته می‌خوردند. البته از حق نگذریم، امروز روز خوب حبیب‌پور، دروازه‌بان یادآوران بود. حملات پاسی‌ها ادامه داشت تا اینکه روی یک سانتر از قباخلو و رسیدن توپ به مطوری، وی با کمی مکث و سرتوپ زدن، توپ را وارد دروازه یادآوران کرد و دیدار با همان نتیجه یک بر صفر به سود پاس به پایان رسید. این پیروزی پاس را به جمع مدعیان حضور در بازی پلی‌آف اضافه کرد تا شادی و امید به صعود به اردوی پاسی‌ها بازگردد.

دقایق کلیدی:

35: ضربه خطرناک علی مطوری با سابیده شدن به تیر افقی دروازه به بیرون رفت.

43: مهرداد رضایی در یک موقعیت تک به تک توپ را به بدن دروازه‌بان کوبید.

54: ضربه ایستگاهی زیبای محسن پورحاجی توسط دروازه‌بان دفع شد.

61: ضربه ایستگاهی بسیار خطرناک محمد غلامین به زیبایی توسط احمدی برگشت داده‌شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن