در ليگ دسته سوم كشور

سرنوشت ذوب فلزات بهار به روز آخر كشيده شد

b_150_100_16777215_00_images_stories_football.jpgرقابت‌هاي ليگ دسته سوم كشور جام آزادگان در گروه چهارم در غياب ذوب فلزات الوند بهار با انجام 4 بازي انجام شد كه با توجه به نتايج به دست آمده سرنوشت تيم ذوب فلزات به روز آخر و بازي با شهرداري بانه كشيده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی "همدان فوتبال"،در اين هفته از رقابت‌ها تيم دارتاك لرستان در صحنه دو بر يك مقابل شهرداري اين شهر پيروز شد و به مرحله دوم رقابت‌ها صعود كرد و تيم شهرداري صحنه‌ اميدهايش را براي باقي ماندن در كورس و صعود از دست داد.

تيم فوتبال گلچين رباط‌كريم نيز اين هفته ميهمان خود فجر دهلران را با دو گل شكست داد و اميدهايش را براي صعود افزايش داد. اين تيم با 33 امتياز در رده سوم جدول قرار دارد و بازي‌هاي هفته آخر سرنوشت اين تيم را معلوم مي‌كند.
تيم مهر اراك نيز اين هفته 1-2 شهرداري بروجرد را مغلوب ساخت و در پرگل‌ترين بازي هفته تيم ميناشي اسلام‌آباد 2-5 تيم نگون بخت پرسپوليس دره شهر را در هم كوبيد.
با انجام بازي‌هاي هفته بيست و يكم تيم دارتاك لرستان با 40 امتياز صدرنشين است و به عنوان تيم اول به مرحله دوم رقابت‌ها صعود كرد. تيم ذوب فلزات الوند بهار كه استراحت داشت 34 امتيازي است و اكنون در رده دوم جدول قرار دارد.

اين تيم از سوي گلچين رباط‌كريم تيم سوم جدول به سختي تهديد مي‌شود و بازي‌هاي هفته پاياني سرنوشت تيم دوم صعود كننده را معلوم مي‌كند.
تيم رباط‌كريم 33 امتيازي است و در هفته پاياني بازي سختي خارج از خانه‌ دارد. اما تيم ذوب فلزات با حريفي نه چندان قوی یعنی شهرداري بانه ديدار مي‌كند كه در انتهاي جدول قرار دارد. نماينده استان در اين ديدار ميزبان است و تمام شرايط براي صعود اين تيم شهرستاني مهياست.
دهم اسفند هفته پاياني مرحله مقدماتي ليگ دسته سوم است و تكليف تيم‌هاي صعود كننده به مرحله دوم در اين روز معلوم مي‌شود. در گروه چهارم كه ذوب فلزات نماينده استان در آن حضور دارد تيم بهار از بخت و اقبال بلندي براي صعود برخوردار است و سرنوشت بازي در دست خودشان است.
اما گلچين نه تنها بازي سختي در خرم‌آباد با تيم صعودكننده دارد بلكه صعود اين تيم در بازي مستقيم رقم نمي‌خورد بلكه بايد ضمن پيروز شدن برابر دارتاك منتظر توقف ذوب فلزات الوند بهار بماند و اين حكايت از آن دارد كه راه ذوب فلزات بهار براي صعود هموارتر است.
ذوبي‌ها بايد در اين بازي هر چه توان دارند به كار ببندند و پيروز ميدان شوند و بدون توجه به ساير ديدارها تنها به كسب پيروزي فكر كنند. احتمال اينكه مسائل غير فوتبالي در خرم‌آباد رقم بخورد زياد است دارتاك صعود خود را جشن گرفته و احتمال معامله با گلچين وجود دارد. تيم ذوب فلزات الوند بهار با سود بردن از مزاياي ميزباني مي‌تواند به راحتي حريف را شكست دهد و به مرحله دوم صعود كند.
البته مشكلات تيم بهاري زياد است و از سوي ديگر تيم شهرداري بانه براي حفظ سهميه شهر در ليگ دسته سوم با انگيزه بالايی به ميدان مي‌آيد.
در ديگر ديدارهاي هفته پاياني تيم پرسپوليس دره شهر ميزبان شهرداري صحنه است و تيم شهرداري بروجرد از تيم ميناشي اسلام‌آباد پذيرايي مي‌كند.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن