برای رفع تعلیق تیم فوتبال پاس همدان؛

فدراسیون چک تضمین می‌خواهد!

b_150_100_16777215_00_images_stories_368px-football_federation_islamic_republic_of_iran_logo.pngتیم پاس همدان به علت بدهی‌های فراوان در حالت تعلیق قرار دارد و تا روشن شدن تکلیف این بدهی‌ها از بستن قرارداد با بازیکنان مد نظر منع شده است.

 

به گزارش خبرنگار "همدان فوتبال"، ظهر دیروز عیسی صالحی، قائم مقام باشگاه پاس همدان در جلسه‌ای با مهدی تاج و علی کفاشیان به بررسی راه حل‌های این مشکل پرداخت.

 

قائم مقام باشگاه پاس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار "همدان فوتبال"، گفت: در جلسه دیروز مقرر شد که برای رفع تعلیق موقت، یک چک تضمینی در اختیار فدراسیون قرار بگیرد تا بتوانیم روند بازیکن‌گیری را آغاز نماییم.

 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این چک باید از طرف چه کسی باشد، تصریح کرد: گمان نمی‌کنم که چک باشگاه مورد قبول فدراسیون باشد به همین دلیل این چک باید از سوی یکی از شخصیت‌های حقوقی و مقامات مسئول استان همچون محمدناصر نیکبخت استاندار همدان، سیدعبدی افتخاری مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان و یا عبدالحمید رمضانی مدیرعامل باشگاه صادر شود.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: این مسئله تا فردا روشن خواهد شد و ایدواریم با رفع این تعلیق بتوانیم بازیکنان مد نظر خود را جذب کنیم تا بتوانیم در نیم فصل دوم بهتر از نیم فصل اول ظاهر شویم.

 

 

نظرات   

 
+1 #1 همداني 1392-09-25 19:45
بابا پول مربيهاي همداني كم توقع تيمهاي پايه را بديد كه چند سالست مانده--
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن