سرمربی شهرداری همدان: رقابت در فصل جدید لیگ یک فوتبال دشوار است

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_jamshidi.jpgسرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: رقابت در فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور به مراتب دشوارتر از فصل قبل است.
به گزارش "همدان فوتبال"، احمد جمشیدیان روز پنج‌شنبه در حاشیه تمرین تیم فوتبال شهرداری همدان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فصل قبل با مسجل شدن سقوط تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و شاهین شهرداری بوشهر، لیگ در واقع با رقابت 16 تیم ادامه یافت اما امسال هر 18 تیم حاضر رقابتی فشرده و دشوار را در پیش دارند.
وی افزود: رویکرد ما بهره مندی از بازیکنان بومی و توانمند است و سیاست اصلی باشگاه برای داشتن تیمی قدرتمند نیز همین رویکرد است.
جمشیدیان خاطرنشان کرد: اکثر بازیکنان اصلی فصل قبل از تیم شهرداری جدا شده اند و همین مساله باعث شده تا روند تشکیل تیم برای ما مقداری سخت شود.
سرمربی تیم شهرداری همدان گفت: با این وجود مذاکره با بازیکنان موردنظر در حال انجام است و قصد داریم هرچه سریعتر نسبت به تکمیل نفرات تیم و حضور قدرتمند در لیگ اقدام کنیم.
وی با اشاره به برگزاری ۲ اردوی آماده‌سازی تیم شهرداری همدان، افزود: براساس برنامه، قرار است یک اردوی درون استانی داشته باشیم و قبل از شروع لیگ نیز اردوی تدارکاتی دیگری را در خارج از استان برگزار خواهیم کرد.
جمشیدیان ابراز امیدواری کرد با حمایت مسوولان شهرداری، اعضا شورای شهر و هواداران، امسال شاهد کسب نتایج مطلوب تیم فوتبال شهرداری همدان باشیم.
تیم شهرداری تنها نماینده استان همدان در لیگ دسته یک فوتبال کشور است.
جمشیدیان برای فصل جدید لیگ دسته یک، هدایت فنی تیم شهرداری همدان را برعهده گرفته است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن