تیم فوتبال پاس تبرئه شد

b_150_100_16777215_00_images_82450729-71454972.jpgکمیته استیناف با صدور رای در خصوص پرونده تبانی لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور، ضمن نقض دادنامه در خصوص اتهام تبانی و اعلام برائت تیم، پاکی و سلامت تیم فوتبال پاس همدان را ثابت کرد.
اواخر تیرماه امسال بود که فدراسیون فوتبال، فعالیت تیم فوتبال پاس همدان را به دنبال اخبار واصله مبنی بر تبانی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور تعلیق کرد.
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال فعالیت تیم پاس همراه با تیم‌های شاهین بندرعامری، شهید قندی یزد، سردار بوکان، شهرداری ماهشهر و میلادمهر تهران را به دلیل اتفاق‌های عجیب هفته پایانی لیگ دسته دوم فوتبال کشور در گروه ب، تعلیق و مدیران عامل، سرپرستان و مربیان این تیم‌ها را احضار کرد.
ثبت نتایج پرگل در سه بازی هفته پایانی رقابت‌های گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور بازتاب گسترده در محافل خبری داشت و به همین دلیل «یونس اسدی مقدم» رئیس کمیته اخلاق دستور موقت تعلیق این رقابت‌ها را صادر و ۲۲ نفر را فراخواند.
افزوین بر این، احکام صادره از سوی کمیته اخلاق در خصوص پرونده پاس، بار مالی و فنی بسیار سنگین را به این تیم تحمیل کرد.
جریمه ۵۰۰ میلیون تومانی تیم پاس در کنار کسر ۶ امتیاز از فصل جاری و فصل آینده، خسارت سنگینی برای پاس محسوب می‌شد.
همین مساله باعث شد تا «عباس صوفی» رییس هیات فوتبال و «حمید سیفی» مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان دست به کار شده و اعتراض خود را به احکام صادره اعلام کنند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن