تیم فولاد ویان قهرمان بزرگترین تورنمنت فوتسال غرب کشور در همدان شد

footsaal.jpgرییس اداره ورزش و جوانان مریانج گفت: بزرگترین تورنمنت فوتسال غرب کشور با عنوان جام بصیرت با قهرمانی تیم فولاد ویان به میزبانی مجموعه ورزشی شهید حاجی‎ بابایی این شهر پایان یافت.
به گزارش "همدان فوتبال"، اکبر تجری روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تورنمنت همه ساله با حضور تیم‌هایی از شهرهای مختلف غرب کشور به میزبانی مریانج برگزار می‌شود و امسال ۳۵ تیم در این رویداد ملی حضور داشتند.
وی اضافه کرد: تیم فولاد ویان در پنجمین دوره مسابقات فوتسال جام بصیرت توانست با برتری چهار بر ۲ مقابل تیم یاران فتحی عنوان قهرمان را کسب کند، سعید زارعی ۲ گل، کیانوش شعبانلو یک گل برای تیم فولاد و جواد صادقی ۲ گل برای تیم یاران فتحی در این بازی به ثمر رساندند.
تجری ادامه داد: همچنین در دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها تیم آهن ‎آلات وحید چهار بر سه از سد تیم خوب شهدای خاکریز اسدآباد عبور کرد و بر سکوی سوم قرار گرفت.
وی افزود: در این دوره از پیکارها ۷۵ بازی برگزار و ۴۲۱ گل به ثبت رسید ضمن اینکه سعید زارعی از فولاد ویان بهترین بازیکن و سعید دهقانی از تیم علیصدر نیز به عنوان آقای گل مسابقات معرفی شدند و تیم مثبت زندگی مریانج نیز جام اخلاق را به دست آورد.
رییس اداره ورزش و جوانان مریانج خاطرنشان کرد: اغلب بازیکنان شرکت کننده در این تورنمنت سابقه حضور در تیم‌های مطرح فوتسال باشگاه‌های کشور را دارند که همین امر موجب افزایش سطح کیفی این رقابت‌ها شد.
وی در ادامه گفت: جایزه تیم‎‌های مدال‌آور این دوره از مسابقات ۲۰ میلیون تومان بود که همراه با لوح ویژه مسابقات به تیم ‎های اول تا سوم اهدا شد.
گفتنی است، هیات فوتبال مریانج همه ساله به مناسبت گرامیداشت حماسه مردمی ۹ دی، یک دوره مسابقات فوتسال با عنوان جام بصیرت را در مجموعه ورزشی شهید حاجی ‎بابایی این شهر برگزار می‌‎کند که چهارمین دوره این رقابت ‎ها طی سال گذشته با عنوان یادواره شهید شاخص استان همدان سردار علیرضا حاج‎ بابایی نام گذاری شد.
سال گذشته تیم «عمران بتن اکباتان» از همدان عنوان قهرمانی بزرگترین تورنمنت فوتسال غرب کشور با عنوان "جام بصیرت" را کسب کرد.
شهر مریانج در پنج کیلومتری غرب مرکز استان همدان واقع شده است.