رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان:

نتایج تیم فوتبال شهرداری همدان رضایت بخش است

b_150_100_16777215_00_images_stories_shahrdari_vajdi.jpgرئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: خوشبختانه نتایج تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور تا به این هفته رضایت بخش بوده و تمام قد از تیم حمایت می‌کنیم.

به گزارش "همدان فوتبال"، روح‌الله وجدی‌هویدا در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: تیم فوتبال شهرداری همدان به عنوان تیمی که برای نخستین بار لیگ دسته اول فوتبال کشور را تجربه می‌کند توانسته تا هفته دهم این رقابت‌ها نتایج قابل قبولی را کسب کند.

وی افزود: نباید انتظارات از این تیم هم برای تیمی که اولین سال حضور خود در لیگ دسته اول را تجربه می‌کند زیاد باشد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به حمایت‌ها از تیم گفت: شهردار، اعضای شورای اسلامی و مدیران شهرداری تمام قد از بازیکنان باغیرت و کادر فنی با دانش و صد در صد بومی تیم فوتبال شهرداری همدان حمایت می‌کنند.

وجدی‌هویدا خاطرنشان کرد: تمام قد پشت تیم هستیم و همچون فصل گذشته که به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کردیم حمایت‌ها از این تیم ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به پرچم‌داری تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: بالاخره در حال حاضر تیم فوتبال شهرداری در بین تیم‌های استان در بالاترین سطح حضور دارد و باید بتوانیم برای فوتبال استان‌مان آبروداری کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: بیش از ۸۵ درصد ظرفیت تیم بازیکنان بومی و بازیکنان غیر بومی نیز بسیار غیرتمند و سطح بالا هستند همچنین صد در صد کادر فنی و عوامل اجرایی تیم نیز طبق سیاست‌های باشگاه از ظرفیت استان هستند.

وجدی‌هویدا با اشاره به پرداخت تعهدات گفت: امروز همانطور که همه آگاه هستیم شرایط اقتصادی کشور خوب نیست و تمام تیم‌های فوتبال از لیگ برتر تا لیگ‌های پایین‌تر مشکلات مالی دارند.

وی افزود: اما تیم فوتبال شهرداری همدان همواره سرآمد پرداخت تعهدات مالی بوده و کمترین شکایت در فدراسیون از این باشگاه ثبت شده و این قول را به بازیکنان می‌دهیم که طبق تعهدات پرداختی‌های آنان انجام شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به جایگاه این تیم در پایان فصل بیان کرد: انتظار داریم همانطور که بازیکنان بت غیرت و جنگندگی و دانش کادر فنی خود فصل گذشته نتایج دور از انتظاری را رقم زدند در این فصل هم با تلاش و غیرت عمل کنند.

وجدی‌هویدا خاطرنشان کرد: امیدواریم در پایان فصل از شهرداری همدان به عنوان شگفتی‌ساز لیگ دسته اول فوتبال کشور یاد شود.

گفتنی است؛ در هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان شنبه ۴ دی ماه از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان خیبر خرم آباد خواهد بود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن