مدیرکل ورزش همدان: حاشیه‌ زیبنده تیم پاس نیست

b_150_100_16777215_00_images_Z_pas.jpg مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: بروز مسایل حاشیه‌ ای در شرایط فعلی به هیچ عنوان زیبنده تیم فوتبال پاس نیست و مدیرعامل باید در راستای تامین منافع و مصالحه باشگاه تصمیم گیری و اقدام کند.
 "حمید سیفی" روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پاس تیمی ریشه دار در فوتبال کشور است که قهر و آشتی‌ و بروز حاشیه اصلا شایسته و به صلاح تیم نیست.
وی با تاکید بر اینکه باید به نیازهای تیم پاس توجه جدی شود، بیان کرد: پرداخت از منابع دولتی به تیم پاس مجاز نیست و برهمین اساس باید با استفاده از ظرفیت های محلی و مدیریتی ۲ میلیارد تومان اعتبار موردنیاز برای ادامه کار و پرداخت به بازیکنان تیم تامین شود.
سیفی افزود: مدیرعامل پاس باید حواشی ایجاد شده پیرامون تیم به خصوص مسایل مالی را بررسی و با راهکاری مناسب مدیریت کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خاطرنشان کرد: باوجود اینکه انتقاد و پیشنهادهایی را همواره به مدیرعامل پاس داشته‌ایم، اما همواره قدردان تلاش و زحمت وی هستیم.
وی گفت: مدیرعامل و هیات مدیره پاس برای هرچه بهتر اداره شدن تیم باید ساختاری قانونمند ایجاد کنند.
به گزارش ایرنا، مهدی پاشازاده سرمربی تیم پاس چند روزی است که از تیم جدا شده و درمحل باشگاه و تمرینات تیم حضور ندارد.
پاشازاده جمعه گذشته پس از پایان بازی پاس مقابل نفت امیدیه در هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، در اعتراض به آنچه که عدم حمایت مسوولان خواند، اعلام کرد که به تهران باز می‌گردد.
تیم پاس عصر امروز(سه شنبه) و در غیاب سرمربی خود با برتری مقابل شهرداری بم به مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور صعود کرد.
تیم فوتبال پاس در رقابت های لیگ دسته ۲ کشور نیز با ۱۲ امتیاز در رتبه پنجم جدول گروه خود قرار دارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن