سوپرجام اسپانيا

اولين قهرماني مارتينو با بارسلونا

b_150_100_16777215_00_images_stories_Fotball_Jahan_barcelona.jpgبارسلونا و اتلتيکو مادريد در نوکمپ به تساوي بدون گل رسيدند و بارسا توانست با گل زده بيشتر در خانه حريف فاتح سوپرجام شود. بازي رفت دو تيم در بيسنته کالدرون به تساوي يک بر يک انجاميد .

 

به گزارش "همدان فوتبال"، بارسا در اين ديدار نشاني از تيم هميشگي نداشت و آشفتگي و بي‌دقتي در بازي اين تيم بارز بود. پاس‌هاي آنها مانند هميشه نبود. سيمئونه تيمي بسيار سازمان‌يافته را به ميدان فرستاده بود و بارسا نمي‌توانست دروازه تيبو کورتوا را با خطر خاصي مواجه کند. در آن سو اتلتيکو در حملات نه بازيکنان زيادي داشت و نه رادامل فالکائو را. آنها هم نمي‌توانستند چندان به موقعيت برسند اما در معدود فرصت‌هايشان ويکتور والدس درخشيد و مانع گل خوردن تيمش شد. ديگر بازيکن خوب بارسا در اين ديدار نيمار بود که هرچند بسيار ناهماهنگ با ديگر بازيکنان بود اما در لحظاتي تکنيک تماشايي خود را به رخ کشيد.

 

ليونل مسي و نيمار در ترکيب ثابت بارسا حضور داشتند و داويد ويا هم در ترکيب اتلتيکو بود. همچنين سسک فابرگاس به جاي آندرس اينيستا در خط مياني بارسا بازي مي‌کرد.


تنها موقعيت قابل ذکر نيمه اول براي اتلتيکو بود. فيليپه لوييس، مدافع چپ اتلتيکو به پيش تاخت و توپ را به آردا توران سپرد. آردا با گذر از جرارد پيکه شوتي محکم زد که والدس آن را عالي دفع کرد.


دو تيم در نيمه دوم هم موقعيت‌هاي خاصي نداشتند. اما تنش بين بازيکنان بسيار بالا بود و در نهايت فيليپه لوييس در دقيقه 81 اخراج شد. او از ابتداي بازي با دني آلوز و مسي تنش داشت و در نهايت زماني که آلوز تلاش کرد بدون توپ روي او خطا کند او لحظاتي بعد با آرنج به صورت آلوز کوبيد و کارت قرمز گرفت.


ديگر بازيکن اخراجي اتلتيکو آردا بود که البته 20 دقيقه بعد از تعويض، و از روي نيمکت اخراج شد. اتلتيکو البته خوش‌اقبال بود که يکي ديگر از بازيکنانش به دليل لگد کردن کمر آلوز کارت قرمز نگرفت.


بهترين فرصت براي گل‌زني بارسا در دقيقه 89 پيش آمد. خوان‌فران ساق پاي پدرو تازه‌وارد را زد و داور اعلام پنالتي کرد. مسي پشت توپ ايستاد اما ضربه او به تير دروازه خورد و برگشت.

 

در نهايت تاتا مارتينو توانست اولين قهرماني خود را با بارسا جشن بگيرد، اما اين قهرماني با درخشش به دست نيامد.

 

 


اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن