لیگ برتر فوتبال انگلیس؛

غرش آبی‌های لندن و تحقیر تاتنهام جلوی چشم هواداران

b_150_100_16777215_00_images_chelsi.jpgتیم فوتبال چلسی موفق شد با برتری سه بر صفر مقابل تاتنهام، این تیم را جلوی چشم هواداران خود تحقیر کند.
تیم‌های فوتبال تاتنهام و چلسی امروز (یکشنبه) از ساعت ۲۰، دربی لندن و حساس‌ترین دیدار هفته پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس را در ورزشگاه جدید تاتنهام برگزار کردند و در نهایت آبی‌های لندن موفق شدند میزبان را با نتیجه سه بر صفر شکست دهند و در کورس مدعیان باقی بمانند.
شاگردان «توماس توخل» که در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشتند از همان ابتدا توانستند روند بهتری نسبت به تاتنهام داشته باشند. با گذشت دقایق نخست نیمه اول بازی به اعتدال کشیده شد و در نهایت موقعیت‌های زیادی روی دروازه ها خلق نشد تا هر دو تیم با تساوی به رختکن بروند.
در نیمه دوم اما شرایط فرق کرد. توخل در نیمه دوم از همان ابتدا «انگولو کانته» را به جای «میسون مونت» به زمین فرستاد تا تاکتیک جدیدی را اتخاذ کند. این تغییر تاکتیک باعث شد تا آبی های لندن توپ و میدان را بیشتر در اختیار داشته باشند.
غرش آبی‌های لندن و تحقیر تاتنهام جلوی چشم هواداران
حملات چلسی بالاخره در دقیقه ۵۰ جواب داد و «تیاگو سیلوا» توانست ارسال از روی کرنر آلونسو را با یک ضربه سر دقیق وارد دروازه تاتنهام کند.
در ادامه کانته که با آمدنش به زمین بازی را به نفع چلسی تغییر داده بود، در دقیقه ۵۷ موفق شد با یک شوت محکم و برخورد آن با مدافع تاتنهام، گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا کار بیش از پیش برای میزبان سخت‌تر شود.
تاتنهام با دو گلی که دریافت کرده بود، قصد داشت به دروازه چلسی نزدیک شود اما دفاع بسیار عالی آبی های لندن اجازه کار را به مهاجمان تاتنهام نداد. بازی بی نقص چلسی در دقیاق پایانی بازی و در وقت های اضافی تکمیل شد. جایی که رودیگر مدافع پیشتاخته آبی ها پاس رو به عقب تیمو ورنر را با یک شوت آرام تبدیل به گل کرد تا تاتنهامی ها جلوی چشم هواداران خود تحقیر شوند.
تیم فوتبال چلسی با این پیروزی ۱۳ امتیازی شد و به صدر جدول رفت. تیم های لیورپول و منچستر یونایتد نیز با ۱۳ امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند. تاتنهام نیز با ۹ امتیاز در رده هفتم جدول لیگ برتر فوتبال انگلیس قرار دارد.
نتایج دیگر دیدارهای امروز لیگ برتر انگلیس به شرح زیر است:
برایتون ۲ - ۱ لسترسیتی
وستهام ۱ - ۲ منچستریونایتد

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن