کره در تدارک بازگشت به کورس مدعیان صعود

b_150_100_16777215_00_images_01148434.jpgشکست در تهران آن هم برای چهارمین بار متوالی زنگ خطر را برای تیمی مثل کره به صدا درآورد تا آنها برنامه ریزی خود برای بازگشت به کورس مدعیان صعود از گروه را آغاز کنند.

به گزارش "همدان فوتبال"، رقم خوردن فاجعه ای بزرگ همچون چهار شکست متوالی برابر ایران در سال های گذشته باعث شد تا کاروان کره در بازگشت به این کشور با هجمه انتقادی گسترده ای روبرو شود چون بعد از ایران و ازبکستان حالا این تیم در رده سوم جدول ایستاده و با این وضعیت باید مسیر دشوار پلی آف را برای رسیدن به جام جهانی 2018 روسیه طی کند.

شرایط برای این تیم به قدری بحرانی شده است که کاپیتان این تیم کی سونگ ئیونگ در بازگشت به سئول در نشستی اضطراری در فدراسیون فوتبال این کشور شرکت و در هنگام خروج از این نشست در جمع خبرنگاران اعلام کرد کره جنوبی برای دور بعدی انتخابی جام جهانی و مصاف حساس با ازبکستان نیاز به برپایی اردوی آماده سازی و برگزاری چند بازی تدارکاتی است.

کی سونگ ئیونگ در همین ارتباط به سایت Hankoki گفت:« شکست در تهران به ما ثابت کرد که نیاز داریم تا با تمرینات و آماده سازی بیشتری در ادامه رقابت ها به میدان برویم از همین رو پیشنهادم را به فدراسیون ارائه دادم تا قبل از بازی با ازبکستان یک اردوی تدارکاتی 10 روزه داشته باشیم و بهتر است تا در این برهه رقابت های لیگ با وقفه روبرو و بازیکنان در اختیار کادر فنی قرار بگیرند».

پیرو همین اتفاق که مورد درخواست اولی اشتیلیکه هم بود فدراسیون فوتبال کره جنوبی برنامه ریزی لازم را انجام داد و علاوه بر دیدارتدارکاتی که با جمهوری چک در فیفادی پیش رو در نظر گرفته بود با تیم ملی کانادا هم برای دومین بازی تدارکاتی قبل از رویارویی با ازبکستان به توافق رسید تا حسابی به تکاپو افتاده و در صدد جبران نتیجه و نمایش ضعیف خود برابر ایران باشد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن