کره ای ها با شکل و شمایل عجیب در تهران!

b_150_100_16777215_00_images_01148434.jpgکاروان کره در حالی بامداد امروز وارد تهران شد که اعضای این تیم  شکل و شمایل عجیبی داشتند.

به گزارش "همدان فوتبال"، کاروان کره جنوبی بعد از بدرقه رسمی مسئولان این کشور در حالی بامداد امروز وارد تهران شد که اعضای این تیم به طرز مشکوکی از ماسک های مشکی روی دهان و بینی خود استفاده کرده بودند.

این حرکت کره ای ها در حالی عجیب تر به نظر رسید که اولی اشتیلیکه سرمربی آلمانی این تیم چنین ماسکی بر صورت نداشت ولی شاگردان و دستیاران کره ای مربی آلمانی همگی از این ماسک ها سود بردند.

البته در تصاویر منتشر شده از پرواز کره به تهران نیز دیده می شود این ماسک ها بر صورت بیشتر اعضای این تیم دیده می شود که می توان حدس زد برای جلوگیری از ویروس و آلودگی خاصی در نظر گرفته شده است.

یکی از سایت های کره ای در واکنش به این اقدام بازیکنان این تیم در بدو ورود به تهران نوشت:« با توجه به آغاز فصل زمستان در کشورهای ژاپن، کره جنوبی ، چین و شرق قاره کهن و شیوع بیماری آنفولانزا این ماسک ها برای جلوگیری از بیماری در اختیار اعضای تیم کره جنوبی قرار گرفت و آنها از همان لحظه ورود به هواپیما این ماسک ها را بردهان داشتند و قرار است در تهران نیز با این ماسک ها تردد کنند».

این سایت کره ای اشاره ای به تغییر رنگ ماسک ها از سفید به مشکی نداشت اما گفته می شود استفاده از ماسک های سیاه به جای سفید که در بین ایرانی ها هم رایج است تنها به خاطر برخی عقاید و گفته های پزشکان کره ای بوده و هیج تفاوتی میان رنگ سفید و مشکی ماسک ها دیده نمی شود ضمن این که این اقدام کره ای ها نیز ارتباطی به عقاید مذهبی فوتبالدوستان ایرانی به مناسبت ایام سوگواری اباعبدا.. الحسین (ع) ندارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن