تصمیم ینس لمان برای بازگشت به فوتبال

b_150_100_16777215_00_images_gallery_01040263.jpgسنگربان سابق تیم ملی آلمان درصدد بازگشت به عرصه فوتبال است

.

به گزارش "همدان فوتبال"، ینس لمان که در حال حاضر برای شرکت در مراسمی مربوط به صنعت و تکنولوژی در پاریس بسر می‌برد، در گفتگو با یک رسانه آلمانی از تمایلش برای بازگشت به عرصه فوتبال خبر داد و گفت:" فوتبال همه چیز به من داده و در شکل‌گیری شخصیتم نقش بسزایی داشته است. حالا جا دارد جبران کنم و ببینم می‌توانم کاری برای نسل جدید انجام دهم یا خیر، که این در نوع خود یک چالش است."

 

این پیشکسوت 48 ساله که سال‌ها حراست از دروازه تیم ملی آلمان را برعهده داشت و بتازگی مدرک مربیگری گرفته است، افزود:" چنانچه زمان آن فرا برسد دوست دارم به عنوان مربی کار کنم، اما پیشنهاداتی که گهگاه به من ارائه می‌شود همه برای پست مدیر ورزشی است. بهرحال خیلی مشتاقم که اگر بشود به فوتبال بازگردم، شاید حتی در یک کشور خارجی."

 

لمان که در این میان به عنوان کارشناس تلویزیونی هم فعالیت می‌کند، بارها در تیتر رسانه‌های آلمان سوژه گمانه‌زنی‌های متعددی درمورد همکاری با تیم‌های بوندسلیگایی شده اما هیچ یک از این شایعات به واقعیت تبدیل نشده است. او افزود:" من الان پنج سال است که دیگر در فوتبال فعالیتی ندارم و کم کم حس می‌کنم که بهتر است برگردم. این هم یک تلاش است و هم در عین حال یک چالش. تلاش می‌کنم شانسم را امتحان کنم و سپس بعد از چند ماه یا چند سال خواهم دید که آیا این عرصه جایی برایم دارد یا خیر ."

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن