تیم جوانان شهرداری از صعود باز ماند

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_javananshahrdari1400.jpgتیم مس رفسنجان با وجود شکست مقابل شهرداری همدان، به لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور صعود کرد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل ار ایرنا، دور برگشت رقابت‌های مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی عصر روز /سه شنبه/ در ورزشگاه شهید شمسی پور همدان و بین ۲ تیم شهرداری همدان و مس رفسنجان برگزار شد.
در این دیدار تیم شهرداری همدان در حالیکه در زمان قانونی ۹۰ دقیقه بازی ۲ بر صفر پیش بود، در دقیقه ۴ وقت اضافه دوم با دریافت گل از صعود بازماند.
مس رفسنجان که در بازی رفت یک بر صفر به برتری رسیده بود، با ثبت نتیجه ۲ بر یک در خانه حریف و باتوجه به قانون گل زده بیشتر در خانه میزبان، جشن صعود برپا کرد.
هواداران تیم شهرداری همدان که نزدیک به ۵۰۰ نفر بودند، در وقت‌های اضافه روی سکوها در حال پایکوبی و شادمانی بابت جشن صعود بودند که بازیکنان مس رفسنجان توانستند با به ثمر رساندن گل، قرعه صعود را به نام خود ثبت کنند.
مسی‌ها در فینال این مسابقات به مصاف تیم پیروز بازی شاهین باغملک و استقلال سیک کاشان خواهد رفت.
تیم مس رفسنجان برای نخستین بار به لیگ برتر فوتبال جوانان کشور صعود می‌کند اما استان همدان در ۱۸ سال گذشته موفق به راه یابی به لیگ برتر نشده است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن