نبرد سرنوشت ساز شهرداری همدان و مس شهربابک در ایستگاه بیستم لیگ یک

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_shahrdari1401.jpgدیدار تیم‌های شهرداری همدان و مس شهربابک از هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال کشور برای هر ۲ تیم بسیار سرنوشت ساز و حایز اهمیت است.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، در حالیکه رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور نیم فصل دوم خود را سپری می‌کند، شهرداری همدان در مقایسه با نیم فصل اول دچار افت شده اما مس شهربابک جهش خوبی در جدول پیدا کرده است.
آمار ۲ تیم در جدول رده‌بندی مسابقات نشان می‌دهد که مس شهربابک برای رسیدن به جمع مدعیان تلاش می‌کند و شهرداری می‌کوشد جایگاه خود را در همان میانه‌های جدول تثبیت کند.
هر ۲ تیم در هفته‌های گذشته نتایج خوبی کسب نکرده‌اند و همین باعث شد تا مسی‌ها با پنج برد، ۱۲ تساوی و یک شکست و کسب ۲۷ امتیاز در رده هفتم قرار بگیرند و شهرداری همدان نیز با پنج برد، ۶ تساوی و هفت باخت و ۲۱ امتیاز رتبه یازدهم جدول را به خود اختصاص دهد.
حال ناخوش شهرداری همدان
تیم شهرداری همدان نیم فصل دوم لیگ دسته یک فوتبال کشور را ضعیف آغاز کرده و ۲ شکست پیاپی را در کارنامه خود دارد که باعث سقوط این تیم در جدول رده‌بندی نیز شد.
شاگردان جمشیدیان در ۲ دیدار گذشته خود چهار گل دریافت کرده و در گلزنی هم ناموفق عمل کردند تا نسبت به کارنامه مشابه نیم فصل اول که چهار امتیاز تا پایان هفته دوم کسب کرده بودند، بدون امتیاز به هفته سوم دور برگشت برسند.
شروع آن‌ها در نیم فصل دوم نا امید کننده بوده به طوریکه در مقابل استقلال خوزستان یک بر صفر و برابر ون پارس اصفهان سه بر صفر شکست خوردند تا یکی از سنگین‌ترین شکست‌های این تیم در این فصل رقم بخورد.
تیم شهرداری همدان در نیم فصل دوم در ساختار دفاعی و حمله بسیار شکننده ظاهر شده و آمارها بیانگر این است که کادر فنی نتوانسته این ۲ نقطه مهم بازی را تقویت کند.
شکست مقابل مس شهربابک چه بسا شهرداری را ۲ پله دیگر به رده‌های پایین‌تر جدول سقوط دهد و اوضاع را برای تنها نماینده فوتبال همدان وخیم‌تر سازد.
تیمی که هم اکنون منتقدان فراوانی دارد و حتی برخی اعضای شورای اسلامی شهر همدان نیز نسبت به سنگینی هزینه‌های تیمداری شهرداری با توجه به جایگاه فعلی آن‌ها در جدول انتقاد نیز داشته‌اند.
برخی از رسانه‌ها نیز عنوان کرده‌اند که این بازی شاید آخرین فرصت برای جمشیدیان و کادر فنی تیمش باشد و چه بسا در صورت شکست، نیمکت این تیم دستخوش تغییر شود.
موضوعی که مدیران باشگاه شهرداری شایعه می‌دانند و تاکید بر تداوم همکاری با سرمربی تیم حتی تا پایان فصل جاری بدون هیچ گونه تغییر دارند.
مس رکورددار تساوی
تیم مس شهربابک با هدایت وحید رضایی سرمربی کهنه کار و با سابقه خود توانسته رکورد تساوی در فصل جاری لیگ دسته یک فوتبال کشور را کسب کند.
این تیم در ۱۸ بازی انجام داده به پنج برد و تنها یک شکست رسیدند اما با ثبت ۱۲ تساوی هم اکنون رکورددار لیگ دسته اول فوتبال کشور به شمار می‌روند.
تیمی که با پنج تساوی متوالی در هفته‌های اخیر لیگ یک به دیدار مقابل شهرداری همدان رسیده و در صورت تداوم این نتیجه باید قید رسیدن به جمع مدعیان صعود را بزند.
مسی‌ها با جایگاه دوم جدول که با ۳۰ امتیاز در اختیار سایپا تهران است، سه امتیاز فاصله دارند و پیروزی برابر شهرداری همدان می‌تواند سکوی پرتاب خوبی برای قرار گرفتن در جمع مدعیان صعود باشد.
مسی‌ها با جایگاه دوم جدول که با ۳۰ امتیاز در اختیار سایپا تهران است، سه امتیاز فاصله دارند و پیروزی برابر شهرداری همدان می‌تواند سکوی پرتاب خوبی برای قرار گرفتن در جمع مدعیان صعود باشد.
تکرار تساوی در این بازی و حتی شکست هم توفیقی برای مس شهربابک ندارد و این تیم را از گردونه مدعیان بالانشین جدول دور می‌کند.
وحید رضایی و دستیارانش در بازی رفت با کادر فنی شهرداری حاشیه‌هایی داشتند و حالا باید دید در بازی امروز آیا بازهم تقابل کادر فنی ۲ تیم با درگیری و حاشیه همراه می‌شود.
پنج بازیکن جدید در لیست شهرداری همدان
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: از فرصت نیم فصل نتوانسته‌ایم استفاده کنیم و امیدواریم در آخرین روزهای نقل و انتقالات بتوانیم با جذب بازیکنان مد نظر تیم را تقویت کنیم.
«احمد جمشیدیان» با اشاره به نیم فصل مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار داشت: اکثر تیم‌ها به خوبی از این فرصت ارزشمند برای تقویت نقاط ضعف خود استفاده کردند اما سه بازی گذشته را به خاطر پنجره بسته نقل و انتقالاتی از دست داده‌ایم و امیدواریم در روزهای پایانی بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم.
وی افزود: شرایط بسیار سختی را در این مدت پشت‌سر گذاشتیم و با محدودیت‌های زیادی که در انتخاب و جذب بازیکن داریم، تقویت تیم کاری بسیار دشوار است.
سرمربی شهرداری همدان با بیان اینکه مشکلات همواره در کنار تیم ما هست، اظهار داشت: در مدتی که مسئولیت تیم را بر عهده گرفته‌ام همواره با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم کرده‌ایم اما مدیریت باشگاه، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی و شهردار همیشه در کنار ما هستند.
جمشیدیان خاطرنشان کرد: پنج بازیکن تا به امروز به ما اضافه شده‌اند و شاید این نفرات نیز افزایش یابد و امیدوارم پنجره تیم باز شود تا بتوانیم با تقویت تیم کیفیت بهتری را ارائه دهیم.
وی با اشاره به اینکه شاکله اصلی تیم شهرداری را بازیکنان بومی و بازیکنانی که سابقه حضور در فوتبال همدان را دارند تشکیل داده‌اند، ادامه داد: پنجره بسته نقل و انتقالات، درخواست‌های مالی بالا از سوی بازیکنان، پیشنهادات سنگین از سوی سایر تیم‌ها و کمبود بازیکن با کیفیت در نقل و انتقالات نیم فصل بزرگترین موانع برای تقویت تیم بوده که در چنین شرایطی اضافه کردن بازیکن انرژی بالایی از ما می‌گیرد.
دیدار ۲ تیم شهرداری همدان و مس شهربابک از ساعت ۱۴ امروز سه‌شنبه ۱۱ بهمن ماه در ورزشگاه شهید حاجی‌بابایی مریانج آغاز می‌شود.
برنامه هفته بیستم لیگ یک، امروز سه شنبه
شهرداری همدان - مس شهربابک - ساعت ۱۴- ورزشگاه حاجی بابایی همدان
هادی علی نیافر - علیرضا مرادی - کوروش صارمی - رسول اولیایی - ناظر داوری: صادق نوری
شهرداری آستارا - چادرملو اردکان - ساعت ۱۴- ورزشگاه وحدت آستارا
محمدباقر پورباقر - رامین بابایی - بابک قلی زاده - امیر معصومی - ناظر داوری: تورج عیوض محمدی
خیبر خرم آباد - سایپا تهران - ساعت ۱۴- ورزشگاه امیر کبیر کاشان
بیژن حیدری - مهدی عالیقدر - محسن بابایی - حجت قپانوری - ناظر داوری: حسین خانبان
دریا کاسپین (رایکا) بابل - ون پارس اصفهان - ساعت ۱۴ - ورزشگاه هفتم تیر بابل
حسین گنج خانی - مهرداد نجفی - مرتضی سلمان نژاد - میثم صفاری - ناظر داوری: مهدی الوندی
پارس جنوبی جم - شمس آذر قزوین - ساعت ۱۴- ورزشگاه تختی جم
محمدحسین ترابیان - محمد راهی - داوود عروجلو - روح الله پناهی - ناظر داوری: سعید بطحایی
استقلال ملاثانی - چوکا تالش - ساعت ۱۴- ورزشگاه غدیر اهواز
امیر ایار - سجاد نجفی نژاد - علی معصومی - سجاد یاری - ناظر داوری: اسماعیل آمری
فجر سپاسی شیراز - استقلال خوزستان - ساعت ۱۴- ورزشگاه حافظیه شیراز
مسعود حقیقی - یدالله کلوندی - رشید پردل - سید ابراهیم موسوی - ناظر داوری: عبدالرسول استاد زاده
خوشه طلایی ساوه - خلیج فارس ماهشهر - ساعت ۱۴- ورزشگاه یادگار امام (ره) قم
امید جمشیدی - عباس یعقوبی - محمد رعنایی - عبدالحسین باستان - ناظر داوری: فرهاد خوشنواز

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن