در هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور رقم خورد؛

پیروزی شیرین شهرداری همدان برابر استقلال خوزستان

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_shahrdari1400.jpgدر هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان با نتیجه یک بر صفر استقلال خوزستان را شکست داد.
به گزارش "همدان فوتبال"، روز گذشته قطار لیگ دسته اول فوتبال کشور به ایستگاه بیست و نهم خود رسید تا شاهد رقابت‌های جذاب و سرنوشت سازی باشیم.
در این هفته تیم فوتبال شهرداری همدان در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج به مصاف تیم خوب و قدرتمند استقلال خوزستان رفت.
خوزستانی‌ها در این فصل یک تیم پر مهره با بازیکنان نامی و با تجربه ای را راهی لیگ دسته اول فوتبال کشور کرده‌اند اما در طرف دیگر میدان تیم یکدل و یکدست شهرداری همدان در این دیدار سرنوشت‌ساز برای تثبیت بقای خود محکوم به پیروزی بود.
رضا طلایی‌منش سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان در این دیدار با ترکیب پرویز کرمی، حسین کاظمی، پیمان حشمتی، ساسان جعفری کیا، مجید شعبانی، مرتضی کرمی، امیرمحمد نسایی، محمد بیرانوند، سجاد برخورداری، میثم زمانی و مهدی خلج وارد میدان شد.
شهرداریچی‌ها در نیمه اول و در دقایق ابتدایی بازی مالکانه و زیبایی به نمایش گذاشتند و در همان دقایق ابتدایی روی ضربه ایستگاهی زیبای امیرمحمد نسایی به گل رسیدند.
بعد از گل تیم فوتبال شهرداری همدان، بازیکنان استقلال خوزستان بازی تهاجمی را انجام دادند اما پرویز کرمی با چندین واکنش خوب مانع از گلزنی حریف شد در نهایت نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود تیم فوتبال شهرداری همدان به پایان رسید.
در نیمه دوم تیم فوتبال استقلال خوزستان با ۳ تعویض هجومی که انجام داد سعی بر جبران نتیجه داشت اما دفاع مستحکم و هوشمندانه تیم فوتبال شهرداری همدان مانع از موقعیت‌‌سازی حریف شد.
در این نیمه امیر حسین پورقاسمی، میلاد داودی، مرصاد فلاح نژاد و امیرحسین سوری برای تیم فوتبال شهرداری همدان به میدان رفتند و با این تعویض ها بازی به تعادل کشیده شد.
این دیدار جذاب و نفسگیر در نهایت با برتری تیم فوتبال شهرداری همدان با تک گل نیمه اول امیر محمد نسایی به پایان رسید.
با کسب ۳ امتیاز شیرین این دیدار تیم فوتبال شهرداری همدان ۳۸ امتیازی شد و دو پله در جدول رده‌بندی صعود و در جایگاه نهم قرار گرفت تا با خیالی آسوده در بازی‌های آینده به میدان برود.
در ابتدای این دیدار جذاب بازیکنان دو تیم به همراه سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، معاونین دستگاه ورزش، اعضای شورای اسلامی شهر همدان،  رئیس و معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان، فرماندهان جنگ و سایر مدیران استانی به مقام شامخ شهید شاخص ورزش کشور سردار شهید علیرضا شمسی پور ادای احترام کردند.
همچنین دکتر سید مسعود حسینی شهردار محترم کلان شهر همدان نیز با ادای احترام به مقام شامخ شهید شاخص ورزش کشور سردار شهید علیرضا شمسی پور از فرزند این شهید بزرگوار که از کارکنان معاونت ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان است نیز تقدیر کرد.
گفتنی است؛ در هفته سی ام تیم فوتبال شهرداری همدان در یک دیدار خارج از خانه دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه به مصاف مس شهر بابک خواهد رفت.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن