پاس همدان به دیدارهای تشریفاتی رسید

b_150_100_16777215_00_images_691.jpgفصل جاری رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حالی هفته‌های پایانی خود را سپری می‌کند که نتایج آن تاثیری در وضعیت تیم پاس نخواهد داشت.
صدور حکم انضباطی علیه نفت امیدیه و کسر امتیاز از این تیم سبب شد تا پاسی‌ها بتوانند با آسودگی کامل بازی‌های باقی مانده را برگزار کنند.
در واقع این حکم ضامن بقای پاس در لیگ ۲ کشور شد و شاگردان بابک صمدیان دیگر هیچ نگرانی بابت سقوط به دسته پایین‌تر ندارند.
پاسی‌ها حتی در صورت شکست در سه بازی باقی مانده لیگ ۲ نیز سقوط نخواهند کرد و در همان قعرجدول به کار خود پایان می‌دهند.
تیمی که شروع فصل سودای قهرمانی داشت اما ضعف مدیریت، عدم حمایت‌ها و نبود اتحاد و انسجام لازم باعث شد تا به گزینه سقوط تبدیل شود.
پاس که ابتدا با مهدی پاشازاده سرمربی مطرح فوتبال کشور شروع بکار کرد، در ادامه فصل با تغییرات گسترده و آمد و رفت مربیان و بازیکنان متعدد، به تیمی محلی تبدیل شد.
نبود تفکرات حرفه‌ای در تیم پاس به خصوص در حوزه مدیریت باعث شد تا تصمیمات اشتباه مدام در رای این تیم اتخاذ شود و در نهایت به بدترین تیم تاریخ فوتبال پاس همدان تبدیل شود.
بازی تشریفاتی در اوج بی‌خیالی مسئولان
پاس در شرایطی امشب و در چارچوب هفته ۲۴ گروه ب لیگ ۲ به مصاف اترک بجنورد می‌رود که خبری از حمایت مسئولان در قبال این تیم نیست.
بازیکنان پاس با وجود اتمام فصل جاری کمتر از ۵۰ درصد دریافتی داشته‌اند و مسئولان همواره وعده پرداخت را داده‌اند و تا به اینجا هیچ گونه اقدامی صورت نگرفته است.
بازیکنان پاس با وجود اتمام فصل جاری کمتر از ۵۰ درصد دریافتی داشته‌اند و مسوولان همواره وعده پرداخت را داده‌اند و تا به اینجا هیچ گونه اقدامی صورت نگرفته است.
هر چند بازی پاس مقابل اترک بجنورد تشریفاتی است و نتیجه بازی هیچ تاثیری در شرایط تیم ندارد اما آبروی تیمی که تاریخ فوتبال کشور را یدک می‌کشد، در خطر است.
پاس در این بازی فارغ از هر نتیجه‌ای در لیگ ۲ حفظ می‌شود اما هواداران تیم دوست دارند که با جایگاهی بهتر از یازدهمی لیگ را به پایان برساند.
موضوعی که مسئولان نسبت به آن بی‌تفاوت بوده و علاقه مند هستند که لیگ ۲ را با همین شرایط نامطلوب به پایان برسانند.
آن‌ها در هفته‌های اخیر مدام وعده پرداخت درصدی از قرارداد بازیکنان را مطرح کردند اما هرگز به تعهدات عمل نشد و موجی از یاس و نا امیدی در تیم شکل گرفت.
پاس امشب مقابل اترک بجنورد چیزی برای از دست دادن ندارد و اترک نیز با قرار گرفتن در میانه جدول، نتایج کسب شده را برای خود مطلوب می‌داند.
تیمی که به تازگی در لیگ ۲ فعالیت می‌کند و اکنون بهتر از تیم پرسابقه پاس کار کرده است.
شایعه اعتصاب بازیکنان
از تیم پاس خبر می‌رسد که بازیکنان حاضر نیستند امروز در بازی مقابل اترک بجنورد به میدان بروند.
نفرات غیر بومی پاس بیش از بومی‌ها نسبت به بی‌توجهی مسئولان نسبت به پرداخت مطالبات مالی اعتراض دارند و حتی تمرین این تیم در روزهای اخیر به طور منسجم شکل نگرفته است.
شنیده‌ها حاکیست که تیم پاس امروز در بازی مقابل اترک بجنورد با کمبود بازیکن مواجه است و شاید نتواند با تیمی کامل از بازیکنان بزرگسال به میدان برود.
در واقع بابک صمدیان سرمربی جدید پاس در شرایط نامطلوبی قرار گرفته و به ناچار شاید از بازیکنان جوان در ترکیب تیمش استفاده کند.
حضور پاس در این بازی بسیار مهم است چرا که طبق قوانین اگر تیمی در ۲ بازی متوالی حضور نیابد، به دو رده پایین‌تر از لیگ‌های کشوری سقوط می‌کند.
پاس اگر ۲ بازی متعدد را برگزار نکند طبق قوانین فصل آینده در لیگ استانی همدان به مصاف حریفان محلی می‌رود.
ضعف مدیریت معضل بزرگ پاس
تیم پاس در شرایطی با بی‌توجهی مسئولان همراه است که مدیرعامل باشگاه نیز به دلیل عدم اجرای تعهدات از سوی مدیران اجرایی حاضر به ادامه حمایت از تیم نشد.
امیر عظیمی قرار بود به صورت قرض الحسنه هزینه تیم پاس را پرداخت کند اما انگار هزینه‌هایی که او انجام داده، از سوی مسئولان بازگشت داده نشده و حالا او حاضر به ادامه پرداخت مالی به تیم نیست.
این وضعیت نامطلوب در شرایطی است که حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان همدان اوضاع تیم پاس را مطلوب دانسته و از مدیریت باشگاه نیز حمایت کرده است.
این وضعیت نامطلوب در شرایطی است که حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان همدان اوضاع تیم پاس را مطلوب دانسته و از مدیریت باشگاه نیز حمایت کرده است.
اما پرداختی کمتر از ۵۰ درصد به طور قطع برای آینده تیم پاس دردسر ساز خواهد شد و اگر این شرایط باقی بماند، بازیکنان و کادر فنی می‌توانند با طرح شکایت در فدراسیون، پاس را محکوم کنند.
پرداخت نشدن طلب بازیکنان باعث انباشته شدن بدهی‌های تیم پاس می‌شود و فصل آینده با دردسر بزرگی مواجه خواهد شد.
پاس براساس آمارهای موجود بیش از سه میلیارد تومان به مربیان و بازیکنان بدهی دارد و اکنون این رقم به چهار میلیارد تومان نزدیک شده است.
برنامه هفته ۲۴ لیگ ۲ در گروه ب
سه شنبه ۱ تیر ۱۴۰۰
شهیدقندی یزد - عقاب تهران – ورزشگاه نصیری یزد
امید سعیدفر - سید امرالله طراح -حامد شریفیان - محسن بختیاری - ناظر: سعید بطحایی
میلادمهر تهران - سردار بوکان – ورزشگاه شهدا اسلامشهر تهران
عنایت قوچ کانلو - منصور خواجه زارع - آرمان خدمتگذار - میثم دستجردی - ناظر: مهرداد ذهبی
مس شهربابک - شمس آذر (کاسپین) قزوین – ورزشگاه شهدا مس شهربابک تهران
امیر آرمند - عباس یعقوبی - میثم باهوش - محمدعلی یعقوبی - ناظر: رحیم مهرپیشه
شاهین بندرعامری بوشهر - شهرداری بم – ورزشگاه مهدوی بوشهر
علیرضا حیدرپناه - سعید زیبا - ناصر رحیمی - حجت حیدری - ناظر: صفدر احمدی
شهدا بابلسر - شهرداری ماهشهر– ورزشگاه هفتم تیر بابل
سالار نظریان - حمید لشگری - فرزاد ابرقویی - پیمان پاپی - ناظر: عباس مهدی زاده
پاس همدان - اترک بجنورد – ورزشگاه حاجی بابایی همدان
امیر سامان سلطانی - سجاد عباسی - محمد عبدلی - عباس خلیلی - ناظر: شاهو اصلانی
نفت امیدیه - نیروی زمینی تهران – ورزشگاه شهدا نفت امیدیه خوزستان
مجتبی افرا - ابراهیم نیک نام - مسعود محولی نژاد - فرج الله اسماعیلی - ناظر: روح الله ارشادی

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن