اتهام به داور بین المللی ایران در سمت مدیریتی؛ جنجال پیام حیدری در لیگ دسته دوم ایران

b_150_100_16777215_00_images_index.jpgداور بین المللی فوتبال در رأس مدیریت باشگاه دسته دومی جنجال ساز شده است.
به گزارش همدان فوتبال و به نقل از خبرنگار ورزشی ایلنا، لیگ فوتبال دسته دوم چند سالی است که بیش از گذشته مورد توجه قرار می‌گیرد و از طرفی رسانه‌ها بیشتر اخبار آن را پوشش داده و از سوی دیگر حضور چهره‌های سرشناس به عنوان بازیکن، سرمربی و مدیر در این سطح از رقابت‌ها باعث شده مورد توجه قرار بگیرد.
اخیرا در رقابت‌های دسته دوم شاهد اتفاقی جنجالی بودیم که به واسطه حضور یک داور سرشناس در سطح مدیریت یک باشگاه است.
پیام حیدری، داور بین المللی فوتبال ایران در راس پست مدیریتی باشگاه شهرداری همدان قرار دارد و این تیم در شرایطی در صدر جدول گروه اول مسابقات قرار دارد که بیشتر تیم‌ها در پایان حضور مقابل این تیم به تاثیر داوری و اشتباهات آن در بازی اعتراض خود را اعلام کرده‌اند و آن را متاثر از حضور حیدری در رأس مدیریت باشگاه بوده است.
به گفته تعدادی از مسئولان این باشگاه‌ها، پیام حیدری شاید از نظر تصمیم‌گیری تاثیری روی داوران نداشته باشد اما حضورش در فدراسیون فوتبال به عنوان یکی از داوران الیت فوتبال ایران، ناخودآگاه جوی را در بازی شکل می‎دهد که باعث تصمیماتی به سود شهرداری همدان می‌شود.
مهرداد خادمی، سرمربی علم و ادب تبریز بعد از بازی با شهرداری همدان گفت: متاسفانه پیام حیدری داور همدانی لیگ برتری در هیئت مدیره تیم شهرداری همدان است. داوران در همدان تحت تاثیر حضور حیدری قضاوت می کنند. نیمه اول کمک داور به طرز مشکوک تک به تک ما را آفساید اعلام می کند. خطاهای مشابه را برای همدانی ها سوت می زند و برای ما به راحتی از آن عبور می کند. داور علنی ۳ امتیاز بازی را به شهرداری هدیه کرد. واقعا چه کسی پاسخگوست؟
این اعتراض‌ها از سوی تیم‌های دیگر هم شکل گرفته است و مسئولان باشگاه ها خواستار نظارت بیشتر فدراسیون فوتبال روی مسابقات لیگ دسته دوم هستند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن