همدان یکی از قطب‌های داوری فوتبال کشور است

b_150_100_16777215_00_images_20120213144752_referee.jpgمعاون ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، گفت:همدان یکی از قطب‌های داوری فوتبال کشور است .
محرم روزبه در بازدید کلاس داوری فوتسال همدان اظهار داشت: از گذشته تاکنون همدان با داشتن داورانی توانمند در لیگ‌های مختلف فوتبال و فوتسال در کشور به عنوان یکی از قطب‌های داوری شناخته می‌شده است.
وی افزود: وجود ۳ داور بین‌المللی در همدان یک افتخار بزرگ بوده که در کشور بی‌نظیر است.
معاون ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان باید به دنبال پرورش داوران بیشتر باشیم، گفت: نه باید به حضور در این مقطع قانع باشیم و برای ساختن آینده داوری استان از امروز باید به دنبال پرورش داوران توانمند باشیم.
روزبه خاطرنشان کرد: حضور ۳۰ داور جوان و آینده‌دار در دو بخش بانوان و آقایان در این دوره از کلاس باعث مباهت بنده شد که همچنان داوری همدان در حال طی کردن مسیر پیشرفت است.
وی با اشاره به عملکرد مناسب هیئت فوتبال استان همدان بیان کرد: عملکرد ریاست هیئت فوتبال استان همدان در ۴ سال گذشته بسیار مناسب بوده است.
معاون ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان کرد: صوفی از مدیران توانمند و ورزش دوست استان بوده که در مدت حضور خود رویدادهای خوبی در فوتبال استان همدان صورت گرفته است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن